کد خبر : 2011498 | 12 فروردين 1403 ساعت 19:10 | 26.4K بازدید | 17 دیدگاه

کنایه جنجالی بازیکن برنتفورد به ستاره یونایتد (عکس)

نیل موپی با انتشار عکسی به ستاره منچستر یونایتد طعنه زد.

کنایه جنجالی بازیکن برنتفورد به ستاره یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس فرانک شب گذشته با گل دقیقه ۹+۹۰ کرستوف آجر مقابل منچستر یونایتد به تساوی ۱-۱ رسیدند. شیاطین سرخ تنها سه دقیقه قبل از گل برنتفورد با ضربه میسون مونت جلو افتاده بودند اما موفق به حفظ پیروزی نشدند.

یکی از اتفاقات قابل توجه بازی درگیری نیل موپی و اسکات مک‌تامینی بود که سایمون هوپر، داور بازی هر دو بازیکن را به دلیل این درگیری‌‌ها با کارت زرد جریمه کرد.

پس از پایان بازی اما ستاره برنتفورد جدال با مک‌تامینی را رها نکرد و با انتشار عکسی از درگیری‌شان در اکس (توییتر سابق) نوشت: «این هوادار به‌شدت به دنبال پیراهن من بود.»

2005864

این پست بازیکن برنتفورد مورد استقبال لوک لیتلر، ستاره دارت و هوادار منچستر یونایتد قرار نگرفت. او در واکنش به شوخی موپی نوشت: «بیشتر حرف می‌زند تا اینکه بازی کند.»

این اولین درگیری موپی با ستاره‌های لیگ برتر نیست. او در بازی مقابل تاتنهام هم به دلیل تقلید شادی گل جیمز مدیسون با این ستاره انگلیسی درگیر شد و این جدال حتی به شبکه‌های اجتماعی هم کشیده شد.

تنها چند روز بعد هم موپی با کایل واکر، ستاره منچستر سیتی درگیر شد که این بحث هم حواشی و جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها