کد خبر : 2011531 | 12 فروردين 1403 ساعت 23:57 | 17.2K بازدید | 10 دیدگاه

گلر بدشانس در نقش دستیار ساکت الهامی! (عکس)

دروازه‌بان بدشانس و مصدوم نساجی با لباس شخصی تمرین روز یکشنبه تیمش را نظاره کرد.

گلر بدشانس در نقش دستیار ساکت الهامی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی را می‌توان بدشانس‌ترین دروازه‌بان فصل جاری فوتبال ایران دانست؛ دروازه‌بانی که به خاطر اختلاف با مسئولان استقلال نیم فصل اول لیگ برتر را خانه‌نشین بود، در نقل و انتقالات زمستانی با امیدهای فراوان راهی نساجی مازندران شد.

او امیدوار بود با درخشش در ترکیب نساجی بار دیگر توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد و بازگشتی رویایی به سطح اول فوتبال ایران داشته باشد، اما مصدومیت بدموقعی که برایش پیش آمد، بازهم او را خانه‌نشین کرد!

مصدومیتی که در بازی با آلومینیوم اراک نصیب رضایی شد، او را تا پایان فصل از مسابقات فوتبال دور می‌کند و به همین خاطر این گلر قادر به همراهی تیمش در تمرینات هم نیست!

رضایی که با بدشانسی محض لیگ بیست و سوم را برای خود تمام شده می‌بیند، روز یکشنبه با لباس شخصی به محل تمرین نساجی رفت و ضمن دیدار با کادرفنی و بازیکنان نظاره‌گر عملکرد نفرات شد.

2005940

این دروازه‌بان 24 ساله و آینده‌دار در کنار ساکت الهامی سرمربی نساجی روی نیمکت نشست و عملکرد بازیکنان دیگر را زیر نظر گرفت. او حالا امیدوار به بهبودی هرچه سریع‌تر و بازگشتی خوب به میادین فوتبال از ابتدای لیگ آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها