کد خبر : 2011535 | 13 فروردين 1403 ساعت 00:25 | 17.5K بازدید | 59 دیدگاه

رئال 2-0 بیلبائو: شب رودریگو

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 اتلتیک بیلبائو را شکست بدهد.

رئال 2-0 بیلبائو: شب رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در صدر جدول لالیگا قرار دارند، امشب موفق شدند با دو گل رودریگو، بیلبائو را شکست بدهند و فاصله 8 امتیازی‌شان با بارسا را حفظ کنند.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از دیدار سپری شده بود که به گل اول رسید. روی پاس براهیم دیاز بود که رودریگو در سمت چپ صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت در عرض و ورود به محوطه جریمه، با ضربه‌ای دقیق دروازه بیلبائو را باز کرد.

2005957

برتری رئال ادامه داشت و بازیکنان این تیم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 23 بیلبائو مجبور به تعویض شد و یارِی آلوارز که مصدوم شده بود، جای خود را به دنیل ویویان داد. 
در ادامه باز هم این رئالی‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 43، روی ضربه کرنر تونی کروس، اورلین شوامنی با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید. 
نیمه دوم هم با برتری رئال آغاز شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48 به گل دوم برسند اما ضربه براهیم دیاز روی فرصتی که رودریگو ایجاد کرده بود، به تیر دروازه برخورد کرد و به بازی برگشت.
در ادامه هر دو تیم دست به چند تعویض زدند اما این اتفاق تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و باز هم این بازیکنان رئال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 74 به گل دوم رسیدند.

2005958

این بار روی یک ضدحمله سریع بود که جود بلینگام برای رودریگو موقعیت سازی کرد و ستاره برزیلی مانند گل قبلی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و بعد از عبور از مدافع بیلبائو، در موقعیت تک به تک، دروازه حریف را باز کرد.
در دقایق پایانی رئالی‌ها به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا رئال با 75 امتیاز، مقتدرانه در صدر جدول جای بگیرد. 

دیدگاه‌ها