کد خبر : 2011611 | 13 فروردين 1403 ساعت 15:21 | 58K بازدید | 116 دیدگاه

این هدف آنچلوتی است

رئال در انتظار ال‌کلاسیکو: کار بارسا یکسره می‌شود!

رئال مادرید تحت تاثیر فشار بارسا قرار نگرفت و دیشب بیلبائو را شکست داد. پیروزی در ال‌کلاسیکو می‌تواند تکلیف قهرمانی لالیگا را برای رئال روشن کند.

رئال در انتظار ال‌کلاسیکو: کار بارسا یکسره می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب توانسته بود با یک گل از سد لاس پالماس عبور کند و با کاهش فاصله با رئال به 5 امتیاز، صدرنشین را تحت فشار قرار دهد. رئال محکوم به پیروزی برابر بیلبائو بود و دیشب به این هدف رسید. شاگردان کارلو آنچلوتی تحت تاثیر پیروزی بارسا قرار نگرفتند و در برنابئو با دو گل از سد تیم چهارم جدول گذشتند.

2005951

فاصله دو تیم هشت امتیاز است و هنوز هشت بازی دیگر نیز باقی مانده است. بارسا اگر می‌خواهد شانسی برای قهرمانی داشته باشد، باید این فاصله امتیازی را تا روز ال کلاسیکوی برگشت (2 اردیبهشت) حفظ کند. دو تیم تا ال‌کلاسیکو یک بازی بیرون خانه خواهند داشت. 

رئال به زمین مایورکا می‌رود و بارسا نیز میهمان کادیز است. هر دو بازی پیچیده خواهد بود چرا که رقبایشان برای فرار از سقوط می‌جنگند. به اینها بازی‌های حساس در لیگ قهرمانان را نیز باید اضافه کرد.

اینکه رئال و بارسا در چه فرمی به ال کلاسیکو خواهند رسید به نتایجی که برابر سیتی و پی اس جی در لیگ قهرمانان خواهند گرفت نیز ربط مستقیم دارد. دو تیم در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که مشخص شده راهی نیمه نهایی شده‌اند یا خیر.

2005686

تقویم رئال و بارسا

رئال مادرید تقویم راحت‌تری نسبت به رقیب خود دارد. رئال در برنابئو میزبان بارسا، کادیز، آلاوس و بتیس خواهد بود و باید به زمین مایورکا، رئال سوسیداد، گرانادا و ویارئال برود. صدرنشین در تمام فصل فقط یک بازی را باخته (در زمین اتلتیکو) و در خانه نیز فقط دو تساوی مقابل رایو و اتلتیکو داشته است. بارسا باید به زمین کادیز، رئال مادرید، خیرونا، آلمریا و سویا برود و در خانه نیز میزبان والنسیا، رئال سوسیداد و رایو خواهد بود.

آنچلوتی می‌خواهد در همین ال کلاسیکو با شکست بارسا تکلیف قهرمانی را یکسره کند ولی ژاوی می‌خواهد نبرد را به هفته‌های پایانی بکشاند. چه کسی موفق خواهد شد؟

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها