کد خبر : 2011589 | 13 فروردين 1403 ساعت 13:35 | 18.4K بازدید | 20 دیدگاه

پرسپولیسی‌های خرافاتی و برد خاص مقابل مس!

پرسپولیس سال جدید را با با برد مقابل مس رفسنجان شروع کرد.

پرسپولیسی‌های خرافاتی و برد خاص مقابل مس!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس امروز در یک بازی تدارکاتی یک هفته قبل از مصاف با گل گهر، مس رفسنجان را شکست داد. 
این تنها بازی تدارکاتی سرخ‌ها پیش از شروع دوباره لیگ پس از سه هفته تعطیلی خواهد بود هر چند در این مسابقه هم برخی پوشان پرسپولیس به میدان نرفتند. 

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس درست یک سال و یک روز قبل یعنی در تاریخ یازدهم فوروین ماه 1402 در رفسنجان مقابل همین تیم مس پیروز شد. 
در آن بازی مهدی عبدی از مدافع مس یک پنالتی و اخراجی گرفت و سرخ‌ها با تک گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز حیاتی دست یافتند که بعد از باخت‌شان به سپاهان فوق العاده ضروری بود. 

2005995

با این برد بود که پیروزی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ آغاز شد و با هفت پیروزی متوالی تیم یحیی قهرمان لیگ برتر شد و سپس با دو برد دیگر جام حذفی را هم گرفت و در آن جام هم قهرمان شد. 

امروز سال جدید دوباره برای پرسپولیس با یک برد مقابل مس رفسنجان شروع شد و دوباره این برد با یک گل و گلزنی یک مدافع میانی همراه بود. 

هرچند این بازی یک دیدار تدارکاتی بود اما انگار یک دژاوو برای سرخ‌ها و هواداران‌شان رقم خورده و حالا آنهایی که خرافاتی‌ترند امیدوارند پرسپولیس 9 بازی پیش رو را با برد پشت سر بگذارد و دوباره قهرمان لیگ برتر شود که البته کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها