کد خبر : 2011592 | 13 فروردين 1403 ساعت 13:42 | 77.9K بازدید | 16 دیدگاه

کام‌بک السد قطر با درخشش حزباوی

تیم فوتبال السد قطر با حضور یک نیمه‌ای مدافع ملی‌پوش ایرانی موفق به تغییر شکست با پیروزی شد تا گام دیگری به سوی کسب عنوان قهرمانی بردارد.

کام‌بک السد قطر با درخشش حزباوی

به گزارش "ورزش سه"، سوت آغاز دیدار تیم‌های السد و المرخیه در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر در حالی نواخته شد که محمدامین حزباوی در ترکیب ابتدایی تیمش قرار نداشت، اما از همان دقیقه 26 نیمه اول که دروازه السد گشوده شد، وسام رزق سرمربی السد از حزباوی خواست تا خودش را گرم کرده و آماده‌ی حضور در میدان گردد.

حزباوی که بعد از مسابقه برگشت ایران و ترکمنستان با کتف آسیب دیده و پیمودن مسیر سولانی با چند پرواز متفاوت از ترکمنستان به قطر بازگشته بود، از ابتدای نیمه دوم بازی دیشب برای السد به میدان رفت و طی 45 دقیقه حضورش در میدان نمایش بسیار خوبی در کارهای دفاعی داشت و چند بار ضدحملات مهاجمان المرخیه را ناکام گذاشت.

2006046

این در حالی بود که مهاجمان السد نیز طی این 45 دقیقه ورق را به سود تیم‌شان برگردانده و شکست 1-0 را با پیروزی 2-1 عوض کردند تا سداوی‌ها با این برد مهم 43 امتیازی شوند و گام بلندی به سمت قهرمانی بردارند.

محمدامین حزباوی که اولین بازی ملی‌اش با پیراهن ایران را در ایام نوروزی سال جدید تجربه کرد، بسیار امیدوار است که اولین سال حضورش در تیم السد را با کسب قهرمانی لیگ ستارگان قطر همراه کند. تنها 4 هفته به خاتمه لیگ ستارگان باقی مانده و السد برای قطعی کردن قهرمانی نیاز به کسب 9 امتیاز در چهار هفته پایانی دارد.

دیدگاه‌ها