کد خبر : 2011637 | 13 فروردين 1403 ساعت 19:36 | 242.2K بازدید | 138 دیدگاه

جشن دو نفره و شیرین تا جام شماره 10

اولین قهرمانی فصل برای کاپیتان و دخترش!

جام قهرمانی برای لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا شاید فقط برای یک بازیکن به دست بیاید.

اولین قهرمانی فصل برای کاپیتان و دخترش!

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته برای لژیونرهای ایرانی فوق‌العاده بود و احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در یونان دوگانه گرفتند، صادق محرمی در کرواسی به قهرمانی رسیدند، علیرضا جهانبخش جام اردیویسه را بالای سر برد، سعید عزت‌اللهی در لیگ دو دانمارک این افتخار را کسب کرد و احمد نوراللهی نیز در لیگ برتر امارات با شباب الاهلی جام گرفت ولی در فصل 24-2023 شاید فقط این اتفاق فقط برای یک لژیونر ایرانی شاغل در لیگ‌های فوتبال اروپا رقم بخورد.

محمدامین حزباوی در نخستین سال لژیونر شدن ممکن است همراه با السد قطر به قهرمانی دست پیدا کند، اما در بین لژیونرهای ایرانی که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، این فرصت شاید فقط به احسان حاج‌صفی برسد و کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا می‌تواند برای دومین سال پیاپی قهرمان شود.

2006155

احسان حاج‌صفی که سومین سال حضورش در آ ا ک آتن را پشت سر می‌گذارد، سال گذشته همراه با این تیم به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان رسید و بعید نیست در پایان فصل هم قهرمانی لیگ را کسب کند و فعلا شرایط بر میل او و تیمش پیش می‌رود.

حاج‌صفی در دور رفت سوپر لیگ یونان بعضا بخاطر مصدومیت بازی نکرد، اما هر زمان که آسیب دیدگی سراغ او نمی‌آمد، جای میلاد محمدی را می‌گرفت. ولی در نیم‌فصل دوم شرایط او به خوبی پیش رفته و شب گذشته هم نقش مهمی در برد بزرگ مقابل المپیاکوس داشت.

2006156

تیم آ ا ک آتن شب گذشته در هفته بیست و هشتم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان میزبان المپیاکوس بود که در لحظات پایانی موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد تا 65 امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده دومی پائوک، دوباره صدرنشین شود که در این رقابت حساس، حاج‌صفی دومین بازیکن برتر زمین بود.

حاج‌صفی که سال گذشته 29 بازی در سوپر لیگ یونان انجام داد و نمره عالی 7/1 را از نظر آماری به دست آورد و نمایش درخشانی برای کسب قهرمانی تیمش داشت، حالا هم با چنین عملکردی زرد و مشکی پوشان آتن را به سمت قهرمانی می‌برد.

2006169

کاپیتان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که در اردوی اخیر در فیفا دی حضور نداشت، در دیدار یکشنبه شب مقابل المپیاکوس آنقدر خوب کار کرد که رودینی، مدافع راست تاثیرگذار و برزیلی تیم حریف نتوانست حرکتی انجام بدهد و ضعیف‌ترین بازیکن زمین شد.

2006160

احسان حاج‌صفی پس از پیروزی بزرگ و ارزشمند تیمش مقابل المپیاکوس که آنها را به صدر جدول سوپر لیگ یونان برگرداند، جشن این برد مهم را همراه با دخترش در زمین استادیوم اوپاپ آرنا گرفت و برای فرزند خود دست می‌زد تا این‌چنین در کنار او خوشحالی کند.

حاج‌صفی که سه قهرمانی لیگ برتر و سه قهرمانی جام حذفی ایران همراه با سپاهان، یک قهرمانی جام حذفی با تراکتور و قهرمانی سوپر لیگ و جام حذفی یونان را در کارنامه دارد، امسال می‌تواند به آمار 10 قهرمانی دست یابد و تبدیل به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ایران شود.

دیدگاه‌ها