کد خبر : 2011639 | 13 فروردين 1403 ساعت 19:42 | 24.5K بازدید | 24 دیدگاه

مقابل قطر روز بچه‌های تیم ملی نبود؛

رضاییان: سوال در روز شکست تیم ملی زیباست

ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی به اتفاقات جام ملت‌های آسیا بازگشت و صحبت‌های مفصلی درباره شکست ایران در نیمه نهایی مطرح کرد.

رضاییان: سوال در روز شکست تیم ملی زیباست

به گزارش "ورزش‌ سه"، رامین رضاییان ستاره سپاهان و تیم ملی در گفتگویی نوروزی که درباره عملکردش در سال ١۴٠٢ بود با اشاره به مصدومیتش پیش از جام ملت‌های آسیا 2023 اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: یک ماه و 10 روز قبل از جام ملت‌های آسیا مصدوم شده بودم و صبح و شب با دکتر شهاب فیزیوتراپی کردم و 4 روز قبل از بازی اول تیم ملی توانستم تمرین کنم. این اتفاقات سبب شد یک ماه و 10 روز قبل از اولین بازی تیم ملی، بازی نکرده باشم و با آن شرایط خودم را رساندم که بهترین عملکرد را داشته باشم. البته این موارد هیچی از توقعاتی که از خودم داشتم کم نمی‌کند.

بابت بازی مقابل قطر عذرخواهی می‌کنم
وی با اشاره به افت محسوس عملکرد تیم ملی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، عنوان کرد: شاید در بعضی بازی‌ها در حد خودم نبودم و به نظرم بازی قطر خودم را مثال می‌زنم که خود خودم نبودم و اگر شرایط بهتری داشتم، می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم. من از بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم. به شخصه نتوانستم دل عزیزانی که انتظارات بیشتری از رامین رضاییان داشتند را شاد کنم.

مقابل قطر روز بچه‌های ما نبود 
عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2023، گفت: روز بازی با قطر، روز بد ما بود. من اعتقاد دارم بعضی روزهای فوتبال، روز شما نیست. من این موارد را به چشم خودم دیدم. شاید باورتان نشود آن روز مقابل قطر روز بچه‌های تیم ملی ایران نبود.

1987135

جابجایی با صادق محرمی خیلی کمک کرد 
رضاییان درباره مصدومیت صادق محرمی در جام ملت‌های آسیا 2023 تصریح کرد: اول اینکه آرزوی حال خوب برای صادق محرمی عزیز می‌کنم. اینکه حضور او در تیم ملی خیلی کمک حال ما بود. چون از نظر تورنمنتی، هر چه در جام ملت‌ها جلوتر می‌روید، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. امیر قلعه‌نویی یک سیستمی دارد که دفاع چپ و راست باید در حمله اضافه شوند و همان زمان به دفاع بازگردند. یعنی تفکرات هجومی می‌خواهد و این تفکرات آمادگی بدنی خیلی بالایی می‌خواهد، چون هر سه روز باید بازی کنید. بنابراین جابه‌جایی و تعویض بازیکن خیلی کمک به تیم ملی می‌کند و جابه‌جایی با محرمی خیلی کمک می‌کرد.

خیلی نقطه ضعف‌ها در روز شکست به وجود می‌آید
وی در مورد اینکه آیا تعویض وی مقابل قطر با مهاجمان سرزن در جام ملت‌های آسیا 2023 وقتی که بازیکنی برای ارسال توپ در زمین وجود نداشت، صحیح بود، گفت: فوتبال است دیگر و این اتفاقات پیش می‌آید. شاید اگر آن توپ‌های ما مقابل قطر تبدیل به گل می‌شد این سوالات پیش نمی‌آمد. وقتی شکست می‌خورید خیلی سوالات به وجود می‌آید. خیلی نقطه ضعف‌ها در روز شکست به وجود می‌آید. وقتی شما برنده می‌شوید خیلی از این نقطه ضعف‌ها به وجود نمی‌آید. مربی بزرگ به نقطه ضعف‌ها فکر و در تمرینات آنها را گوشزد می‌کند. ما خیلی وقت‌ها این مورد را در تیم ملی هم داریم. به نظرم همیشه صداقت و منصفانه گفتن سوالات در روز شکست تیم ملی خیلی زیباست. خودم حامی تفکر این نوع منصفانه سوال پرسیدن هستم. خودم عاشق انتقاد کردن هستم و اگر کارشناسان و فوتبالی‌های عزیز منصفانه انتقاد کنند آن را گوش می‌کنم و سعی می‌کنم در مسیر زندگی‌ام استفاده کنم.

دیدگاه‌ها