کد خبر : 2011689 | 14 فروردين 1403 ساعت 08:30 | 91.2K بازدید | 53 دیدگاه

هشدار به مسی: امیدوارم لئو سمت من نیاید!

آلیستر جانستون، مدافع تیم ملی کانادا، می‎‌گوید امیدوار است که لیونل مسی در دیدار برابر آرژانتین در سمت دیگر زمین بماند.

هشدار به مسی: امیدوارم لئو سمت من نیاید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا موفق شد مجوز حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که قرار است تابستان امسال در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شود را به دست آورد و باید بازی افتتاحیه این مسابقات برابر تیم ملی آرژانتین را برگزار کند. 

این بازی در آتالانتا برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که 80 هزار هوادار برای تماشای آن از نزدیک در ورزشگاه حضور داشته باشند و رویارویی با مسی اتفاق جذابی است که برای بسیاری از بازیکنان کانادا از جمله جانستون در خط دفاعی این تیم هیجان انگیز خواهد بود. 

2001433

او درباره رویایی با این ستاره آرژانتینی به خبرنگاران گفت: «این که توانستیم مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوریم و حالا باید برابر آرژانتین بازی کنیم بسیار جذاب است. هرچند باید بگویم که من امیدوارم که مسی در سمت دیگر زمین بماند!  

حتی با این که بازی در آمریکا برگزار خواهد شد، 90 درصد از ورزشگاه پیراهن مسی را به تن خواهند داشت. این بازی افتتاحیه است، بنابراین بسیاری انتظار دارند که مسی نمایشی درخشان ارائه کند. کار من به عنوان مدافع این است که مانع او شوم اما باید بدانیم که 80 هزار نفر قرار است نام او را فریاد بکشند.»

دیدگاه‌ها