کد خبر : 2011691 | 14 فروردين 1403 ساعت 09:03 | 42.1K بازدید | 28 دیدگاه

مقصر اصلی تساوی آرسنال برابر سیتی مشخص شد

گری نویل و پیتر اشمایکل، دو ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد هستند که عملکرد ضعیف داوید رایا برابر منچسترسیتی به آرسنال ضربه زده است.

مقصر اصلی تساوی آرسنال برابر سیتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و در پایان 90 دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات تقسیم شود و همه چیز به سود لیورپول در صدر جدول پیش برود. 

شاگردان میکل آرتتا امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز این بازی بتوانند به صدرنشینی ادامه دهند و شرایط را در فاصله هشت هفته تا پایان رقابت‌های این فصل به سود خودشان پیش ببرند، اما موفق به انجام این کار نشدند و حالا باید بار دیگر برای بازپس‌گیری این جایگاه تلاش کنند. 

1941225

نویل در گفتگو با اسکای اسپورت درباره عملکرد دروازه‌بان آرسنال اظهار داشت: «ضربات شروع مجدد رایا واقعا فاجعه‌بار است. این که او هر بار وقتی قصد دارد ضربه بزند به زمین بیفتد واقعا کمکی نمی‌کند. آنها شرایط سختی را سپری کردند و مطمئنا خودشان هم از این وضعیت راضی نیستند.»

اشمایکل هم درباره همین موضوع به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «شما می‌توانستید صدای تماشاگران را در اعتراض به رایا بشنوید، چون فکر می‌کردند که او در حال اتلاف وقت است و چنین چیزی در این سطح خوب نیست.»

دیدگاه‌ها