کد خبر : 2011718 | 14 فروردين 1403 ساعت 11:56 | 33.4K بازدید | 42 دیدگاه

اعتراف آندر هررا

مشخص بود امباپه به بزرگترین باشگاه جهان می‌رود

آندر هررا، ستاره بیلبائو که سابقه سال‌ها بازی برای منچستریونایتد و پی اس جی را نیز دارد، گفت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید اجتناب ناپذیر بود.

مشخص بود امباپه به بزرگترین باشگاه جهان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، هررا بعد از چندین فصل بازی برای یونایتد در سال 2019 به پی اس جی پیوست و توانست به کیلیان امباپه و دیگر ستاره‌های بزرگ تیم پاریسی ملحق شود.

هررا دو فصل برای پاریسی ها بازی کرد و ارتباط دوستانه ای نیز با امباپه داشت. او این روزها در خدمت بیلبائو است و سال‌های پایانی فوتبالش را پشت سر می‌گذارد.

2006276

4 روز مانده به فینال کوپا دل ری بین بیلبائو و مایورکا، هررا پاسخگوی سوالات برنامه ال‌چیرینگیتو شد و طبعا یکی از سوالات از او در مورد انتقال احتمالی امباپه به رئال بود. انتقالی که از دید بسیاری رسانه‌ها قطعی شده است.

هررا گفت: «می‌دانستم این سوال را می‌پرسید. من این انتقال را برای کیلیان خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم. مشخص بود دیر یا زود او به رئال مادرید خواهد رفت. بهترین‌ها باید برای بهترین باشگاه تاریخ یعنی رئال بازی کنند و امباپه قطعا از بهترین‌های فوتبال دنیاست. این انتقال از نظر من اجتناب ناپذیر بود.»

هررا ادامه داد: «من اهل ساراگوسا هستم و برای یونایتد و پی اس جی، دو باشگاه بزرگ دنیا، بازی کرده‌ام ولی نمی‌توانم انکار کنم رئال بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال است و بهترین تیم ممکن برای امباپه.»

دیدگاه‌ها