کد خبر : 2011751 | 14 فروردين 1403 ساعت 13:32 | 29.9K بازدید | 34 دیدگاه

خواهش پپ از ستاره‌های سیتی: هرچه شد پشتم باشید!

اظهارات پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در مستند منتشر شده از نتفلیکس توجه بسیاری را جلب کرده است.

خواهش پپ از ستاره‌های سیتی: هرچه شد پشتم باشید!

به گزارش "ورزش سه"، در فوریه 2023 و پس از چهار سال تحقیق و بررسی اعلام شد که باشگاه منچسترسیتی به نقض قوانین فرپلی مالی در لیگ برتر انگلیس در چندین مورد متهم شده و این اتهامات بسیار جدی و نگران کننده بود. 

مطرح شدن این خبر هواداران سیتی را نگران کرد که شاید روحیه بازیکنان این تیم تحت تاثیر قرار بگیرد و آنها نتوانند عملکرد درخشانی که پیش از این داشتند را باز هم تکرار کنند، اما این اتفاق رخ نداد و حالا مستند نتفلیکس همه چیز را در این باره به تصویر کشیده است.

1905152

در این مستند با نام «در کنار هم: فاتحان سه‌گانه» که از سوی نتفلیکس از فصل گذشته که قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را برای سیتی به تصویر می‌کشد، اظهارات گواردیولا پس از انتشار خبر این اتهامات توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

سرمربی سیتی در سخنرانی پر شور و هیجانش خطاب به شاگردانش می‌گوید: «هرچه شد از من حمایت کنید و پشتم باشید. من این قهرمانی در لیگ برتر را بیشتر از هر زمان دیگری می‌خواهم. همه جام‌هایی که تا به حال بردیم، در زمین بوده است. همیشه. من عاشق این باشگاه هستم. عاشق شما هم هستم. من جنگجوهای خودم را می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها