کد خبر : 2011762 | 14 فروردين 1403 ساعت 14:10 | 54.4K بازدید | 14 دیدگاه

علی حسنی، دومین 17 ساله‌ای که فیکس فولاد شد

یک بازیکن نوجوان دیگر لیگ برتری شد!

یکی دیگر از ستاره‌های تیم نوجوانان ایران در جام جهانی 2023 به ترکیب تیم خود در لیگ برتر اضافه شده است.

یک بازیکن نوجوان دیگر لیگ برتری شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نسبتا مناسب تیم نوجوانان ایران در جام جهانی این رده‌سنی و خصوصا پیروزی مقابل برزیل در این مسابقات باعث شد تا بازیکنان زیر 17 سال این تیم بیشتر به چشم بیایند و نامشان مطرح شود.

نکته قابل توجه درباره این نفرات زیر 17 سال ایران در جام جهانی عضویت تعداد زیادی از آنها در آکادمی فولاد خوزستان است. فولادی‌ها که همواره به استعدادهای جوان بها می‌دهند، قراردادهای بلندمدتی را برای بازیکنان نوجوان و ملی‌پوش خود در نظر گرفتند و جالب اینکه کم‌کم به ترکیب قرمزپوشان اهوازی نیز اضافه می‌شوند.

بعد از آنکه محمد عسکری جای خود را در ترکیب فولاد پیدا کرد و چند گل حساس هم برای این تیم به ثمر رساند، حالا یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان ایران در جام جهانی 2023 به ترکیب این تیم راه یافته و بازی می‌کند.

2006331

علی حسنی‌، مدافع وسط 17 ساله‌ای است که در آخرین بازی فولاد در سال 1402 مقابل استقلال خوزستان برای اولین بار در ترکیب 11 نفره تیمش به میدان رفت و عملکرد نسبتا مناسبی داشت. حسنی حالا یکی از بازیکنان مورد اعتماد عبدالله ویسی است که سعی دارد با اضافه کردن بر تجربه‌اش در آینده نیز برای فولادی‌ها به میدان برود و یکی از آینده‌دارهای فوتبال ایران در پست دفاع وسط لقب بگیرد.

فولادی‌ها در لیست خود نفرات زیر 18 سال دیگری نیز دارند که با توجه به علاقه عبدالله ویسی به جوانگرایی احتمالا در 9 هفته پایانی لیگ برتر شاهد بازی کردن آنها نیز باشیم.

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها