کد خبر : 2011852 | 14 فروردين 1403 ساعت 23:47 | 34.1K بازدید | 8 دیدگاه

گلزنی عجیب در لیگ برتر: این را هرگز ندیده‌اید! (عکس)

کورت زوما، ستاره وستهم در بازی مقابل تاتنهام به شکل عجیبی موفق به گلزنی شد.

گلزنی عجیب در لیگ برتر: این را هرگز ندیده‌اید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و وستهم، دو تیم لندنی لیگ برتر در دیداری از هفته سی‌ و‌ یکم در لندن استادیوم به مصاف همدیگر رفتند. تاتنهام در رده پنجم قرار دارد و به دنبال سهمیه چمپیونزلیگ است و وستهم رده هشتمی نیز در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس است.

ضربه اول را تاتنهام زد. گل برنان جانسون در دقیقه ۵ این تصور را به هواداران تاتنهام داد که دیداری آسان در پیش خواهند داشت اما چند دقیقه بعد این دیدگاه تغییر کرد.

حملات وستهم آغاز شد و یک توپ پس از دیگری دروازه تاتنهام را تهدید می‌کرد. در دقیقه ۱۹ با گلزنی وستهم اتفاقی عجیب و کم‌سابقه در لیگ برتر هم رقم خورد.

ارسال جرد بوون از روی نقطه کرنر به سرنوشت جالبی دچار شد. کورت زوما در مقابل دروازه با پشت توپ را وارد چارچوب کرد. به‌نظر نمی‌رسید که این ضربه اتفاقی بوده باشد چون او در هنگام رسیدن توپ پشت به دروازه قرار گرفت و سپس با پشت توپ را به سمت دروازه فرستاد. حتی مدافعان تاتنهام و هم‌تیمی‌های زوما هم از این اتفاق شگفت‌زده شدند و باورشان نمی‌شد که او به این شکل موفق به گلزنی شده است.

2006490
2006491

یکی از نکات جالب این بود که کسی انتظار نداشت که هیچکدام از بازیکنان تاتنهام مزاحمتی برای زوما ایجاد نکردند و او به راحتی موفق شد بازی را مساوی کند.

دیدگاه‌ها