کد خبر : 2011929 | 15 فروردين 1403 ساعت 10:44 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

تسویه حساب در لیگ برتر: سه تعویض در دقیقه 33!

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، در دقیقه 33 بازی برابر ناتینگهام فارست سه بازیکن را تعویض کرد تا نشان دهد که از عملکرد تیمش راضی نیست.

تسویه حساب در لیگ برتر: سه تعویض در دقیقه 33!

به گزارش "ورزش سه"، فولام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ناتینگام فارست به مصاف این تیم رفت و در نهایت با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

دریافت دو گل در دقایق 9 و 19 کار را برای فولام سخت کرد و باعث شد که سیلوا به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی و ناراحت باشد و به همین دلیل دست به اقدامی عجیب بزند تا این نارضایتی‌اش از شرایط را به صورت علنی نشان داده باشد.

2006582

الکس یوبی، ساسا لوکیچ و هری ویلسون در دقیقه 33 بازی با تصمیم او از زمین بازی بیرون رفتند و آداما ترائوره، ویلیان و تام کرنی جای آنها را گرفتند، هرچند این تغییر هم چندان موثر نبود و آنها در وقت اضافه نیمه اول یک گل دیگر از حریف دریافت کردند. 

سیلوا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیمش اظهار داشت: «مسئله فقط عملکرد بد نبود. متاسفانه مسائل بسیاری وجود داشت. اگر در آن لحظه می‌توانستم تعویض‌های بیشتری انجام دهم، حتما این کار را می‌کردم، چون اصلا از شرایط تیم راضی نبودم.»

دیدگاه‌ها