کد خبر : 2011953 | 15 فروردين 1403 ساعت 12:45 | 35.8K بازدید | 16 دیدگاه

انتظاراتم بیشتر بود

کنایه به جانشین مسی: در سطح برایتون نیستی!

روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون، به آنسو فاتی هشدار داد که به اندازه کافی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم تلاش نمی‌کند.

کنایه به جانشین مسی: در سطح برایتون نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی تنها 21 سال دارد، ولی سال‌هاست در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کند. 

او در 16 سالگی به پیراهن بارسا رسید و در سال 2021 با جدایی مسی پیراهن شماره 10 را نیز پوشید، ولی با مصدومیت‌های مختلف دچار افت شد و در روز پایانی انتقالات تابستانی 2023 قرضی بدون بند خرید به برایتون پیوست تا زیر نظر دی زربی متحول شود ولی اوضاع در این تیم هم برای فاتی خوب پیش نرفته است.

1945682

او در 26 بازی 1000 دقیقه در میدان بوده، 4 گل زده (دو گل در لیگ برتر و دو گل در لیگ اروپا) و یک پاس گل نیز داده است. فاتی هفت بار در ترکیب ثابت بوده (4 بار در لیگ اروپا) و توقعات را برآورده نکرده است. او برابر لیورپول نیمکت‌نشین بود و دی زربی معتقد است برای وارد شدن در ترکیب ثابت باید بیشتر تلاش کند.

مربی ایتالیایی گفت: «فاتی باید بیشتر کار و تلاش کند و چیزی که تا الان نشان داده کافی نیست. توقعات من از او مثل همیشه بالاست. بخش اول دوران فوتبال او سخت و غیر قابل درک بود، ولی فاتی باید بداند که انتظارات از بازیکنان مهم چقدر بالاست و او باید خودش را با این شرایط وفق بدهد و تسلیم نشود.»

1945684

دی زربی ادامه داد: «ما در حال کمک به او هستیم چون پسر حساسی است و یک انسان خوب. من وقتی با چنین بازیکنانی کار می‌کنم، خوشحال می‌شوم تا جایی که توانم هست یاری‌گرشان باشم. ولی فاتی باید بداند که هنور در سطح انتظارات من نبوده است.»

دیدگاه‌ها