کد خبر : 2011955 | 15 فروردين 1403 ساعت 12:55 | 56.5K بازدید | 144 دیدگاه

تابستان 2025 بهترین زمان است

هالند بارسا را به رئال ترجیح می‌دهد

بویان کرکیچ پدر معتقد است ارلینگ هالند اگر شانس انتقال به فوتبال اسپانیا را پیدا کند، بارسلونا را ترجیح خواهد داد.

هالند بارسا را به رئال ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان بازگشت خوان لاپورتا به ریاست بارسا یکی از اصلی‌ترین اهداف او در انتقالات بوده ولی شرایط اقتصادی بد بارسا مانع شده است. ستاره نروژی در تابستان 2022 راهی سیتی شد و گفته می‌شود یک سال بعد بند جدایی او از سیتی برای تیم‌های غیرانگلیسی با رقم 180 میلیون یورو قابل فعال شدن است.

بارسا همچنان با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است و تابستان امسال هم نمی‌تواند خریدهای بزرگ داشته باشد ولی برای تابستان 2025 خوشبینی‌ها بالاست.

1998734

کرکیچ پدر که سال‌ها استعدادیاب بارسا بود و پسرش نیز به عنوان پدیده برای این باشگاه چند فصلی بازی کرد، به اسپورت گفت: «لاپورتا همیشه در رویای جذب هالند بوده و قبلا مذاکراتی با ایجنت او نیز داشته ولی باید واقع بین بود. بارسا مشکلات مالی دارد که البته این وضعیت رفته رفته در حال بهبود است. با تمام شدن بازسازی نوکمپ، وضعیت مارکتینگ باشگاه زیر و رو خواهد شد و فکر می‌کنم شرایط برای خریدهای بزرگ نیز فراهم می‌شود. اگر هالند شانس حضور در لالیگا را داشته باشد، معتقدم بارسا را به رئال ترجیح خواهد داد. او برای فصل 26-2025 می‌تواند گزینه اصلی بارسا باشد.»

دیدگاه‌ها