کد خبر : 2012063 | 15 فروردين 1403 ساعت 21:52 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت ستاره آرسنال در آستانه بازی حساس

بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، دیدار امشب تیمش مقابل لوتون تاون را به دلیل مصدومیت از دست داد.

غیبت ستاره آرسنال در آستانه بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ساکا از بهترین بازیکنان آرسنال در این فصل بوده اما مصدومیت همواره یکی از دردسرهای ستاره انگلیسی بوده است.

او در دیدار گذشته توپچی‌ها برابر منچستر سیتی که با تساوی ۰-۰ خاتمه یافت، در دقیقه ۷۸ دچار مصدومیت شد و جایش را به گابریل مارتینلی داد اما میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی اطمینان داد که مصدومیت این بازیکن جزئی است.

ساکا در بخشی از تمرینات روزهای گذشته هم حضور پیدا کرد و این تصور وجود داشت که این بازیکن می‌تواند در دیدار امشب برابر لوتون تاون به زمین برود اما او حتی در لیست بازی هم حضور ندارد.

آرتتا در مصاحبه پیش از بازی در مورد تصمیمش مبنی بر قرار ندادن ساکا در لیست دیدار امشب گفت: «چاره‌ای نداشتیم. ساکا سه روز پیش مقابل سیتی با مصدومیت از بازی خارج شد و ما تصور کردیم که او می‌تواند بلافاصله آماده شود اما متاسفانه او در تمرینات قبل از این بازی نتوانست به حد آمادگی لازم برسد تا بتوانیم او را در لیست قرار دهیم. بنابراین تصمیم گرفتیم که او در بازی امشب حضور نداشته باشد.»
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آرسنال شنبه هم به مصاف برایتون می‌رود و روز سه‌شنبه مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

ترکیب آرسنال برای بازی امشب:
داویده رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالاش، الکساندر زینچنکو، مارتین اودگارد، توماس پارتی، امیل اسمیت‌رو، ریس نلسون، کای هاورتز و لئاندرو تروسار.

دیدگاه‌ها