کد خبر : 2012073 | 15 فروردين 1403 ساعت 22:39 | 41.7K بازدید | 68 دیدگاه

مهدی بازم خارج از لیست کونسیسائو

ادامه وضعیت باورنکردنی طارمی در پورتو!

مهدی طارمی به طرز عجیبی و برای چندمین بازی پیاپی، جایی در فهرست پورتو ندارد.

ادامه وضعیت باورنکردنی طارمی در پورتو!

به گزارش "ورزش سه"، امشب پورتو در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی پرتغال به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود. شاگردان سرجیو کونسیسائو که شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ ندارند، امیدوارند که در تنها جام باقی مانده این فصل خود عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

ترکیب پورتو برای بازی امشب در شرایطی اعلام شد که یک بار دیگر سرمربی پورتو تصمیم گرفت تا نام مهدی طارمی را از فهرست بازیکنان مورد نظر خود خارج کنند تا ستاره ایرانی اژدها فصل عجیب خود را با یک سکونشینی در یک بازی دیگر ادامه دهد.

وضعیت برای طارمی به نحوی پیش رفته که کسی آخرین حضور ثابت او در ترکیب پورتو را به یاد ندارد. پس از دیدار هفته پانزدهم مقابل چاوز بود که مهدی طارمی برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام ملت‌های آسیا پرتغال را ترک کرد.

از آن زمان تاکنون، پورتو در ۱۶ دیدار در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته که سهم مهدی طارمی تنها ۲۲ دقیقه بازی برابر آروکا و ۳۲ دقیقه حضور در ترکیب اژدها مقابل آرسنال بوده است. البته او به دلیل آسیب دیدگی، چند بازی را نیز از دست داد.

اگر دیدارهایی که طی حضور طارمی در جام ملت‌ها را به حساب نیاوریم، از زمان بازگشت طارمی به پرتغال، او شاهد برگزاری ۱۰ مسابقه تیمش بوده است که با جدال امشب مقابل ویتوریا گیمارش این آمار به عدد ۱۱ می‌رسد ولی او به طرز عجیبی در مسابقات تیمش اغلب سکونشین بوده (چند بازی نیز مصدوم بود) و به جز همان دیدار دو دیدار که ذکر شد، هرگز فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست نیاورده است.

2006825

به نظر می‌رسد که سرجیو کونسیسائو از تصمیم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو و پیوستن به اینتر بسیار خشمگین است چرا که با وجود حمایت‌های متعدد این سرمربی از مهاجم ایرانی در نشست‌های خبری، اما در عمل او اعتقادی به استفاده از طارمی در ترکیب تیمش ندارد.

باید دید این فصل عجیب برای آقای گل فصل قبل لیگ پرتغال چگونه به سر خواهد رسید. بازیکنی که امیدوار بود با درخشش در ادامه فصل، مدیران اینتر را بابت خریدش خوشحال کرده و نگرانی‌های آنها برای داشتن یک خط حمله پرقدرت در فصل بعد را برطرف کند، اما او این روزها به یک بازیکن سکونشین تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها