کد خبر : 2012084 | 15 فروردين 1403 ساعت 23:29 | 17.7K بازدید | 28 دیدگاه

باید در این جو فوق‌العاده می‌بردیم؛

نادری: وقت اضافه بازی من را شوکه کرد

محمد نادری پس از پایان دیدار تراکتور و سپاهان از داور مسابقه گلایه کرد.

نادری: وقت اضافه بازی من را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور امشب در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان سپاهان بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد نادری بعد از این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، به‌خصوص در نیمه دوم. از هواداران‌مان واقعا تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و جو فوق‌العاده‌‌ای را ایجاد کردند. به نظرم مستحق برد بودیم. در نیمه دوم توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. دقایق آخر هم خودمان یک موقعیت ایجاد کردیم که متاسفانه گل نشد.

ویدئو: 328895

او ادامه داد: باید می‌بردیم، چون مستحق بودیم و به‌خصوص در نیمه دوم مستحق برد بودیم‌. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی‌های بعد هم تنهایمان نگذارند. ما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. امروز با این جوی که دیدیم، آمده بودیم که ببریم اما متاسفانه نشد.

نادری با تمجید از هواداران تراکتور عنوان کرد: امروز همه سنگ تمام گذاشته بودند و چنین جوی را در چند سال اخیر ندیده بودم. جو فوق‌العاده‌‌ بود و فقط می‌توانم تشکر کنم. باید می‌بردیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کردیم. این‌همه راه از کل نقاط کشور آمدند، اما واقعا صد خودمان گذاشتیم. از چند روز قبل می‌دانستیم هواداران می‌آیند و این جو حاکم می‌شود، ولی متاسفانه نتوانستیم ببریم.

این بازیکن همچنین درباره وقت کشی سپاهان گفت: من از داوری گله دارم، به این خاطر که به نظرم باید وقت اضافه بیشتری می‌گرفت، چون خیلی از جاها و مواقعی که ما باید موقعیت ایجاد می‌کردیم، وقت بازی را خواباندند. به نظرم باید بیشتر از ۴ دقیقه اعلام می‌شد و خود من روی ۸-۹ دقیقه تخمین زده بودم و وقتی ۴ دقیقه را دیدم شوکه شدم.

نادری درباره شانس تراکتور برای قهرمانی در لیگ عنوان کرد: هواداران مطمئن باشند تا لحظه آخر هدف ما قهرمانی است. اگر این سه امتیاز را می‌گرفتیم، خیلی نزدیک‌تر می‌شدیم اما می‌دانید که هنوز ۹ هفته مانده و چند بازی داخل خانه داریم. امیدوارم هواداران تنهایمان نگدارند و بازی‌های بعدی هم بیایند و این جو حاکم شود.

دیدگاه‌ها