کد خبر : 2012090 | 15 فروردين 1403 ساعت 23:51 | 18.5K بازدید | 73 دیدگاه

نیما فوق‌العاده کار کرد؛

کریمی: جو یادگار به‌خاطر شخصیت سپاهان بود!

کاپیتان سپاهان معتقد است نمی‌توان از الان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد چراکه امتیازات زیادی باقی مانده است.

کریمی: جو یادگار به‌خاطر شخصیت سپاهان بود!

به ‌گزارش "ورزش سه"، محمدکریمی، هافبک سپاهان، در جمع خبرنگاران درباره بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی فیزیکی و درگیرشونده‌ای بود مخصوصا در پست میانی و وسط زمین. نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و سه یا چهارتا موقعیت خوب برای گل زدن داشتیم. نیمه دوم تراکتور بیشتر پاس داد و بیشتر مالکیت توپ را داشت ولی فکر نمی‌کنم به غیر از یک صحنه موقعیت خاصی داشته باشند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی بد نبود و عادلانه بود ولی ما برای بردن آمده بودیم.

ویدئو: 328909

کریمی درباره جو ورزشگاه گفت: تبریک می‌گویم به تیم تراکتور و هوادارانش. جو خیلی خوبی بود. تیم سپاهان تیم بزرگی است و به‌خاطر شرایط تیمی ما هر شهری که می‌رویم کل ورزشگاه پر از هوادار می‌شود و این نشان از شخصیت تیمی ماست. از هواداران تراکتور گلایه داریم که خیلی زیاد لیزر انداختند و چندتا بطری و سنگ پرتاب کردند. باید این مسائل کنار برود.

کاپیتان سپاهان درباره ترکیب هجومی تیم و شرایط بازی گفت: ما برای برد آمده بودیم و سیستم خیلی هجومی بود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نتوانستیم ببریم. ضمن اینکه موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم به‌خصوص در نیمه اول ولی نشد.

او درباره تاثیر یک امتیاز امروز در جدول مسابقات گفت: هنوز هم بازی‌ها و امتیازات خیلی زیادی مانده است و نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد باید تا هفته‌های پایانی لیگ صبر کنیم.

کریمی درباره بازی نیما میرزازاد گفت: همه دیدند نیما خیلی خوب کارکرد و کیفیت خیلی خوبی دارد و امروز فوق‌العاده بود.

او درباره شرایط و فرم تیم توضیح داد: شرایط تیمی ما خیلی خوب پیش رفته و در دو هفته گذشته به‌جز این بازی دو برد داشتیم. این بازی هم نسبتا خوب بود. در خانه حریف مساوی کردیم هرچند برای برد آمده بودیم. هر چهار، پنج روز بازی‌های پشت هم داریم و یک خرده سخت است. پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌ایم و امیدوارم با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و کادر پشتیبانی باشگاه سربلند از این لیگ خارج شویم.

دیدگاه‌ها