کد خبر : 2012105 | 16 فروردين 1403 ساعت 00:54 | 21.3K بازدید | 58 دیدگاه

سیتی ۴-۱ استون ویلا: پاسخ محکم پپ به انتقادات

منچستر سیتی پس از عملکرد ضعیف مقابل آرسنال، امشب موفق شد استون ویلا را ۴-۱ شکست دهد.

سیتی ۴-۱ استون ویلا: پاسخ محکم پپ به انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیداری از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان استون ویلا بود. شاگردان پپ گواردیولا که در بازی اخیر برابر آرسنال به تساوی بدون گل رسیده بودند، در این دیدار با عملکردی متفاوت پیروزی پرگل و مهمی را به‌دست آوردند.

ویدئو: 328916

در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی سیتی مالکیت را در اختیار داشت اما از خلق موقعیت عاجز بود تا اینکه در دقیقه ۱۱ پاس دوکو از سمت راست به درون محوطه جریمه را رودری با شوتی محکم وارد دروازه استون ویلا کرد.

2006859

کمتر از ۱۰ دقیقه بعد استون ویلا پاسخ این گل را داد. دوران پس از یک و دویی زیبا با راجرز در مقابل اورتگا به توپ رسید و با زدن شوتش به سمت راست، بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت خطرناک رودری از بالای دروازه راهی اوت شد.

سیتی پس از گل استون ویلا کنترل بازی را در دست گرفته بود و در حال تلاش برای رسیدن به برتری پیش از سوت پایان نیمه اول بود اما شاگردان اونای امری بارها در مقابل حملات آنها مقاومت کردند تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ فیل فودن با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی دوباره سیتی را به برتری رساند.

2006862

در نیمه دوم هم سیتی تیم برتر میدان بود. در دقیقه ۴۸ برناردو سیلوا در مقابل دروازه‌بان به توپ رسید اما ضربه‌اش با برخورد به سینه او دفع شد.

در دقیقه ۵۶ روی ضدحمله فوق‌العاده‌ای از استون ویلا دیابی شوتی محکم را روانه دروازه کرد اما اورتگا با یک سیو فوق‌العاده مانع از گلزنی تیم مهمان شد.

در دقیقه ۶۲ رودری پس از دریبلی زیبا توپ را به فودن در ابتدای محوطه جریمه رساند و این بازیکن با شوتی تک ضرب و دقیق دروازه استون ویلا را برای بار سوم باز کرد.

2006858

هفت دقیقه بعد فودن شب درخشانش را تکمیل کرد. او با شوتی محکم و از راه دور چهارمین گل تیمش را به ارمغان آورد و یک هت‌تریک به‌یادماندنی ثبت کرد.

2006860

در دقایق پایانی بازی با توجه به قطعی شدن پیروزی پپ گواردیولا دست به تعویض زد و سرعت بازی به همین دلیل افت کرد. بازیکنانی مانند متئوس نونز، متئو کواچیچ، سرخیو گومز و اسکار باب وارد بازی و رودری، برناردو سیلوا، جرمی دوکو و فیل فودن از زمین خارج شدند.

در این دقایق بازیکنان سیتی از حمله اجتناب کردند و بیشتر توپ را بین خودشان پاس می‌دادند تا به این صورت بازی را به پایان برسانند. در آخر با سوت پایان داور، منچستر سیتی به پیروزی ۴-۱ رسید. آنها حالا در رده سوم با یک بازی بیشتر، با ۶۷ امتیاز هم‌امتیاز لیورپول رتبه دومی شدند.

دیدگاه‌ها