کد خبر : 2012129 | 16 فروردين 1403 ساعت 02:04 | 17.9K بازدید | 28 دیدگاه

آرتتا: ما به قهرمانی نزدیک هستیم

میکل آرتتا می‌گوید ثبات آرسنال در این فصل کلید کسب قهرمانی لیگ برتر است.

آرتتا: ما به قهرمانی نزدیک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب موفق شد با پیروزی ۲-۰ مقابل لوتون تاون به‌صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. توپچی‌ها در سال جدید در لیگ برتر هیچ باختی تجربه نکرده‌اند و به‌جز تساوی بدون گل مقابل منچستر سیتی همه بازی‌هایشان را برده‌اند. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی امشب از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و از اهمیت صدر جدول سخن گفت.

عملکرد اسمیت رو و نلسون؟
آمادگی جسمانی عالی آنها باعث خوشحالی است. اصلا نمی‌شود یک تعداد بازیکن ثابت را بازی داد و توجهی به نیمکت‌نشین‌ها نکرد. آنها به اندازه بازیکنان اصلی مهم هستند و خوشحالم که امشب این را نشان دادند.

اهمیت صدر جدول؟
قطعا برای‌مان بسیار مهم است. ما به قهرمانی نزدیک هستیم. ثبات خوبی به نمایش گذاشته‌‌ایم تا به جایی که اکنون قرار داریم برسیم.

2006913

اهمیت یک تیم قوی و تفاوت آن با فصل گذشته؟
مطمئنا تیمی که داریم با تیم فصل گذشته بسیار متفاوت است. به تیم بسیار بهتر و خطرناک‌تری تبدیل شده‌ایم. وضعیت روحی و روانی تیم بهتر از گذشته است. ثبات کلید موفقیت و قهرمانی ماست.

نقش مهم اودگارد در هافبک؟
ما به او نیاز زیادی داریم. او ارتباط بین پست‌های مختلف را به خوبی برقرار می‌کند. سبک بازی او برای ترکیب ما بسیار حیاتی است.

مصدومیت ساکا؟
فکر می‌کردم او بتواند به بازی امشب برسد، نزدیک شد اما درنهایت نتوانست. فعلا نمی‌توانم درباره وضعیتش نظر قطعی بدهم اما امیدوارم او بتواند در یکی دو روز آینده تمرین کند و برای بازی بعدی آماده باشد.

دیدگاه‌ها