کد خبر : 2012132 | 16 فروردين 1403 ساعت 07:59 | 43K بازدید | 31 دیدگاه

نادری، ستاره‌ای که زیبا فوتبال بازی می‌کند!

محمد نادری به طرز غیرمنتظره‌ای یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در دیدار مقابل سپاهان بود.

نادری، ستاره‌ای که زیبا فوتبال بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بلندقامت که در دیدار شب گذشته تراکتور و سپاهان به عنوان مدافع چپ وارد زمین شده بود، دوباره شمه‌هایی تماشایی از آنچه را که در چنته دارد، به نمایش گذاشت.

نادری بازیکنی خوش استایل و خوش قد و قامت است که فوتبال را زیبا بازی می‌کند؛ چیزی که باعث شده او خیلی زود در فوتبال ایران مورد توجه استعدادیاب‌ها قرار گرفته و مسیر ترقی را طی کند. او در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور بازی کرده و سابقه حضور در لیگ فوتبال ترکیه را نیز دارد.

با این حال توقعات بیشتر از محمد نادری به دلیل پتانسیلی است که به نظر می‌رسد او باید در فوتبال از خود نشان می‌داد؛ چیزی که باعث شد مربیان پیشینش به این فکر کنند که او می‌تواند سال‌ها در تیم ملی به عنوان یکی از دو مدافع وسط یا مدافع کناری فیکس بازی کند.

البته مشکل نادری مصدومیت‌های گاه و بیگاهش بوده که او را از ریتم انداخته است. با این حال نمایشی که او در دیدار مقابل سپاهان از خود نشان داد، دوباره این امید را به وجود آورد که نادری سرانجام به چیزی که در فوتبالش استحقاقش را داشته، خواهد رسید.

او با زدن به فضای پشت رامین رضاییان بارها و بارها تیمش را صاحب موقعیت کرد و در حرکات دفاعی هم عملکرد مناسبی داشت تا دلپذیرترین بازی این چهره اسم و رسم‌دار فوتبال ایران مقابل سپاهانی‌ها به نمایش دربیاید.

دیدگاه‌ها