کد خبر : 2012155 | 16 فروردين 1403 ساعت 10:45 | 15.3K بازدید | 6 دیدگاه

خوشحالی انریکه: منتظر این فینال بودیم

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از صعود تیمش به دیدار فینال جام حذفی فرانسه ابراز رضایت کرد.

خوشحالی انریکه: منتظر این فینال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه روبه‌روی رن به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال این مسابقات شود. 

امباپه بار دیگر ناجی تیمش در این بازی بود. این ستاره فرانسوی در دقیقه 37 این فرصت را داشت که دروازه حریف را از روی نقطه پنالتی باز کند اما دروازه‌بان رن این توپ را مهار کرد و مانع او شد اما امباپه کوتاه نیامد و سه دقیقه بعد توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. 

2003697

انریکه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این دیدار اظهار داشت: «نیمه اول برای ما سخت بود اما کنترل توپ و میدان را به‌صورت کامل در دست داشتیم. با این حال نتوانستیم موقعیت گل زیادی خلق کنیم که همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. 

یک پنالتی به سود ما اعلام شد اما من فکر می‌کنم که نیمه اول به ما این اجازه را داد که کار را در نیمه دوم برای رن سخت کنیم و بازی ببریم. جام حذفی در هر کشوری بسیار مهم است و قهرمانی در این رقابت‌ها یکی از اهداف ما از زمان شروع فصل بوده است. 

این تیم در طول این مسابقات بسیار خوب عمل کرده و نمایش درخشانی داشته و این فینالی است که من فکر می‌کنم تمامی هواداران ما و خصوصا این باشگاه و بازیکنانش از حضور در آن بسیار خوشحال هستند.»

دیدگاه‌ها