کد خبر : 2012178 | 16 فروردين 1403 ساعت 12:59 | 51.7K بازدید | 9 دیدگاه

به من برای برکناری مربی زنگ زدند

افشاگری روبیالس علیه سه بازیکن ملی‌پوش

لوئیس روبیالس نام ملی‌پوشانی که از او درخواست برکناری سرمربی تیم زنان اسپانیا را کرده بودند، فاش کرد.

افشاگری روبیالس علیه سه بازیکن ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس این روزها در بدترین شرایط ممکن است و دیروز به محض ورود به خاک اسپانیا و در فرودگاه مادرید دستگیر شد.

او به‌خاطر اتفاقات رخ داده بعد از فینال جام جهانی فوتبال زنان و قضیه جنی هرموسو سه سال با حکم یوفا از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده اما دادستانی اسپانیا اکنون به او اتهاماتی دیگر مثل پرداخت رشوه و پول‌شویی نیز زده است.

سکوت روبیالس در مصاحبه با شبکه لاسستا شکست و او مصاحبه مفصلی با این شبکه انجام داد.

2006597

در بخشی از این مصاحبه از روبیالس در مورد شایعه درخواست ملی پوشان برای برکناری خورخه ویلدا مطرح شد و او صریح پاسخ داد: «بله، صحت دارد. از من خواسته شد تا ویلدا را اخراج کنم چون از او خسته شده بودند و اعتقاد داشتند ایده‌های تاکتیکی‌اش را درک نمی‌کنند. سه کاپیتان تیم یعنی الکسیا پوتیاس (برنده دو توپ طلا و ستاره بارسا)، پاتری گیخارو و ایرنه پاردس، به من زنگ زدند و گفتند به نمایندگی از همه ملی پوشان حرف می‌زنند و خواستار برکناری ویلدا شدند. من طبعا مخالفت کردم و بعد همه دیدید که با همین مربی توانستیم قهرمان جهان شویم. ما به لطف ویلدا قهرمان جهان شدیم. ما باید شرایط بسیار سختی را می‌پذیرفتیم و بعد از کناره‌گیری برخی ملی پوشان، باید خودمان را دوباره ریکاوری می‌کردیم و بازیکنان دیگری را می‌آوردیم.»

1921513

شایعه خوابیدن ملی پوشان با درهای باز: «من برای مدت طولانی با آنها در اردو بودم و نمی‌دانم چه کسی این چیزها را می‌گوید. در اردوها باید بسیار دقیق باشید و قوانین یکسانی برای بازیکنان زن و مرد یکسان است. هیچ‌کس نمی‌تواند محل اردو را بدون اجازه ترک کند. من تاکنون چنین چیزی را ندیده‌ام.»

دیدگاه‌ها