کد خبر : 2012188 | 16 فروردين 1403 ساعت 13:45 | 22.8K بازدید | 7 دیدگاه

سولسشر:

وقتی به یونایتد آمدم، چند ستاره می‎‌خواستند بروند

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که چند بازیکن پس از حضور او در این تیم قصد جدایی داشتند.

وقتی به یونایتد آمدم، چند ستاره می‎‌خواستند بروند

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در دسامبر سال 2018 به باشگاهی که سابقه بازی برای آن را داشت برگشت و این بار هدایت این تیم را به عنوان سرمربی موقت پس از برکناری ژوزه مورینیو برعهده گرفت. 

شیاطین سرخ در آن زمان در جایگاه ششم قرار داشتند اما حضور او باعث شد که عملکرد این تیم به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کند و با قبول تنها یک شکست در 13 بازی توانست مدیران این باشگاه را به امضای قرارداد سه ساله با خودش متقاعد کند. 

این مربی نروژی در گفت‌وگو با فورفورتو درباره روزهای اول حضورش در یونایتد به عنوان مربی اظهار داشت: «من به این تیم آمدم و از من خواسته شد که مستقیما به مهمانی کریسمس در باشگاه کریکت لنکشایر بروم و در آن مراسم حضور پیدا کنم. 

1993549

آنجا بسیار شلوغ بود. به همه معرفی شدم و تقریبا نیمی از شب را مشغول راه رفتن بودم. یونایتد نزدیک به هزار کارمند دارد و همه در حال آواز خواندن و لبخند زدن بودند و ما حتی بازی هم نکردیم. پس از آن توانستیم در اولین بازی پنج گل بزنیم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت. 

من در حال لذت بردن از خودم و بازی خوب بازیکنانم بودم و آنها هم همینطور. من این کار را پذیرفتم و ناگهان چیزی در این تیم تغییر کرده بود. با این حال انتظار ما زیاد بود و این باعث خستگی و مصدومیت بازیکنان شد. حتی چند ستاره به همین دلیل قصد جدایی داشتند. 

در اواخر آن فصل احساس می‌کردم که شاید به مشکل بخوریم اما در نهایت در دو فصلی که به‌صورت کامل در این تیم حضور داشتم توانستیم در لیگ برتر در جایگاه دوم و سوم قرار بگیریم.»

دیدگاه‌ها