کد خبر : 2012200 | 16 فروردين 1403 ساعت 14:28 | 35.3K بازدید | 27 دیدگاه

توصیه روی کین: ستاره یونایتد نیاز به اردنگی دارد!

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که باید برخوردی با مارکوس رشفورد صورت بگیرد تا به خودش بیاید.

توصیه روی کین: ستاره یونایتد نیاز به اردنگی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد فصل گذشته یکی از ستاره‌های درخشان ترکیب منچستریونایتد بود اما در این فصل افت فاحشی کرد و تا به حال در تمامی رقابت‌ها تنها هشت گل با پیراهن این تیم به ثمر رسانده و در بیرون از زمین هم مشکلات انضباطی داشته است. 

افت این بازیکن با مشکلات و شرایط دشوار یونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ همزمان شد و به همین دلیل بسیاری از رفتار او و خصوصا اتفاقاتی که در کلوب شبانه در بلفاست برایش رخ داد انتقادهای شدیدی کردند که ظاهرا فایده خاصی هم در تغییر شرایط نداشته است. 

1990467

روی کین در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football در این باره اظهار داشت: «هیچ تردیدی درباره توانایی رشفورد وجود ندارد. او فوق‌العاده است اما چیزی در وجودش گم شده است. ما هر چند ماه یک بار این مکالمه را داریم. هر بازیکنی ممکن است افت کند اما او دیگر از فوتبالش لذت نمی‌برد. 

من نمی‌گویم نگرانش هستم اما مشخص است که چیزی در وجودش کم است. اطرافیان و خانواده یا سرمربی او باید کنارش باشند. کسی باید یک اردنگی به او بزند و بگوید یالا، ما چیزهای بیشتری از تو می‌خواهیم. اگر رشفورد می‌خواهد رهبر باشد و قرارداد هنگفت ببندد، باید این مسئولیت‌ها را هم بپذیرد.»

دیدگاه‌ها