کد خبر : 2012279 | 16 فروردين 1403 ساعت 23:50 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره لیورپول به کلهر گل لایی زد! (عکس)

گل‌به‌خودی کانر بردلی بازی لیورپول مقابل شفیلد یونایتد را به تساوی کشاند.

ستاره لیورپول به کلهر گل لایی زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار حساس مقابل شفیلد یونایتد با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد. با توجه به کورس داغ برای قهرمانی لیگ برتر، همه بازی‌های لیورپول، آرسنال و منچستر سیتی تا پایان فصل یک فینال جداگانه هستند.

فینال امشب لیورپول مقابل شفیلد یونایتد است. آنها برای رسیدن به صدر جدول مجبور هستند این تیم را در آنفیلد شکست دهند و در سمت دیگر شفیلد در رده آخر لیگ برتر به دنبال حفظ اندک امیدهایش برای بقاست.

ویدئو: 328959

بازی طبق میل قرمزها آغاز شد. گلزنی داروین نونیز در دقیقه ۱۷ این نوید را به لیورپولی‌ها داد که بازی‌ای راحت را پشت سر خواهند گذاشت، اما در لیگ برتر خبری از بازی آسان نیست.

در ادامه دیگر حملات لیورپول تبدیل به گل نشد تا اینکه اتفاقی غیرمنتظره رخ داد. گل برای شفیلد آن هم به کمک کانر بردلی، ستاره بازی‌های اخیر لیورپول! در دقیقه ۵۸ روی ارسالی به روی دروازه، گوستاوو هامر قصد داشت با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه لیورپول بفرستد اما ضربه‌اش به پای بردلی خورد و از بین پاهای کلهر وارد دروازه شد.

2007241

این گل به لیورپولی‌ها شوک بزرگی وارد کرد. قرمزها پس از چند دقیقه دوباره شروع به حمله کردند و با اینکه بالاخره گل دوم را زدند اما این را آموخته‌اند که در راه قهرمانی در لیگ برتر نباید هیچ بازی‌ای را ساده بدانند.

دیدگاه‌ها