کد خبر : 2012284 | 17 فروردين 1403 ساعت 00:04 | 16.4K بازدید | 14 دیدگاه

امید ابراهیمی در بین 11 ستاره (عکس)

نام هافبک ایرانی الشمال در بین بهترین بازیکنان لیگ ستارگان قطر جای گرفت.

امید ابراهیمی در بین 11 ستاره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الشمال قطر که پویا اسبقی را به‌عنوان مربی ایرانی روی نیمکت و امید ابراهیمی را در خط میانی دارد، پس از جام ملت‌های آسیا در 6 مسابقه پیاپی در لیگ ستارگان قطر نمایش خوبی داشته و توانسته 10 امتیاز کسب کند و از جمع گزینه‌های سقوط خارج شود که عملکرد این تیم مورد توجه قرار گرفته است.

امید ابراهیمی پس از اینکه در تمام 6 مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به میدان رفت و پس از دیدار نیمه نهایی مقابل قطر تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت، در لیگ ستارگان قطر درخشان ظاهر شده و توانسته بالاترین نمره را در طول دو ماه اخیر بین بازیکنان تیمش به دست بیاورد.

2007246

هافبک ایرانی الشمال که در تمام 18 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، با عملکردش در دو ماه گذشته میلادی جلب توجه کرده است.

امید ابراهیمی پس از جام ملت‌های آسیا در 6 دیدار پیاپی لیگ ستارگان قطر مقابل تیم‌های الریان، معیذر، ام‌صلال، المرخیه، الدحیل و الاهلی به میدان رفته و عملکرد تاثیرگذاری در کسب سه پیروزی و یک مساوی برای تیمش داشته و در جریان شکست برابر الدحیل نیز یک گل به ثمر رسانده است.

نمایش امید ابراهیمی در این مدت موجب شد تا حالا نامش در تیم منتخب ماه‌های فوریه و مارس در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها