کد خبر : 2012286 | 17 فروردين 1403 ساعت 00:16 | 20.5K بازدید | 39 دیدگاه

چلسی درست نمی‌شود: فروپاشی در پنج دقیقه! (عکس)

برتری دو گله چلسی مقابل منچستر یونایتد در پنج دقیقه از دست رفت.

چلسی درست نمی‌شود: فروپاشی در پنج دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی چلسی-منچستر یونایتد به شکل بسیار جذابی دنبال می‌شود. در ابتدای بازی آبی‌ها در دقیقه ۳ با شوت کانر گالاگر به گل اول دست یافتند.

کمی بعد و در دقیقه ۱۹ کول پالمر از روی پنالتی‌ای که با خطای آنتونی بر روی مارک کوکوریا به‌دست آمده بود توانست اختلاف را به ۲ برساند.

هر تیمی در ۲۰ دقیقه ابتدایی موفق به زدن دو گل شود، اعتمادبه‌نفس و ذهنیت فوق‌العاده‌ای را به‌دست خواهد آورد، اما چلسی این فصل بارها پیروزی را با تساوی یا شکست عوض کرده است.

این‌ بار هم همین اتفاق رخ داد. در دقیقه ۳۴ پاس اشتباه مویسس کایسدو به آلخاندرو گارناچو باعث شد که مهاجم آرژانتینی در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار بگیرد و با تک به تک شدن مقابل پتروویچ، گل اول را بزند.

2007254

در حالی‌که چلسی قصد داشت پس از دریافت گل بازی را آرام کند و برنده به رختکن برود، اما پنج دقیقه پس از گل اول، ستاره‌های پرتغالی یونایتد درخشان ظاهر شدند. ارسال زیبای دیوگو دالو از سمت چپ به برونو فرناندز رسید و او با ضربه سری زیبا بازی را مساوی کرد.

2007253

پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما نیمه اول با همان نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید. از دست دادن پیروزی و خط دفاعی ضعیف از مشکلات اصلی مائوریسیو پوچتینو در این فصل بوده است. در دیدار قبلی چلسی هم آنها دو بار مقابل برنلی قعر جدولی به برتری رسیدند و هر دو بار با دریافت گل بازی به تساوی کشیده شد.

دیدگاه‌ها