کد خبر : 2012315 | 17 فروردين 1403 ساعت 02:13 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

کلوپ: تا زمان قهرمانی خواهیم جنگید

یورگن کلوپ می‌گوید ۷۰ امتیاز در این مقطع از فصل از بهترین دستاوردهایش در لیورپول است.

کلوپ: تا زمان قهرمانی خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب توانست با نتیجه ۳-۱ شفیلد یونایتد را شکست دهد. آنها ابتدا ۱-۰ جلو افتادند اما شفیلد بازی را مساوی کرد و سپس دو گل از الکسیس مک‌آلیستر و کودی خاکپو نتیجه را به سود لیورپول تغییر داد. این پیروزی آنها را دوباره به صدر جدول برد و باعث شد یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی از عملکرد شاگردانش تمجید کند.

بولت پرسپولیسپیروزی امشب؟
ما یکی از گل‌های موردعلاقه‌ام را به ثمر رساندیم و بازی ۱-۰ شد. گل نادری بود. در این نوع بازی‌ها چیدمان بازیکنان و ترکیب کمی سخت است. گل که خوردیم اوضاع سخت‌تر شد اما با مدیریت بازی توانستیم برگردیم.

بولت پرسپولیسگل زیبای مک‌آلیستر و عملکرد او؟
فوق‌العاده. فوق‌العاده. بازیکنی بسیار مهم برای ما. بعد از بازی او به من گفت ممنون و من هم از او تشکر کردم. من واقعاً خوشحالم که او را به خدمت گرفتیم.

2007322

بولت پرسپولیسگل خاکپو؟
این گلی است که باید به اندازه گل مک‌آلیستر به آن پرداخته شود. ارسال و سرعت بازیکن عالی بود و باعث شد من هم به وجد بیایم.

بولت پرسپولیسوضعیت مصدومیت اندو؟
او می‌توانست امروز بازی کند اما ما تصمیم گرفتیم به او استراحت دهیم. به احتمال بسیار زیاد برای بازی روز یکشنبه آماده خواهد بود.

بولت پرسپولیسرسیدن دوباره به صدر جدول؟
۷۰ امتیاز. عالی است. در این مقطع از فصل یک دستاورد بسیار مهم است. می‌توان این را در کنار دیگر موفقیت‌های ما قرار داد اما تا زمان قهرمانی باید بجنگیم و تا حد ممکن امتیاز جمع کنیم. در حال حاضر همه بازیکنان برگشته‌اند. رابو، کورتیس و کودی. کسی هم مصدوم نشد. یک بازی عالی برای ما بود.

دیدگاه‌ها