کد خبر : 2012316 | 17 فروردين 1403 ساعت 02:38 | 15K بازدید | 60 دیدگاه

تن‌هاخ: غفلت کردیم و مجازات شدیم

اریک تن‌هاخ معتقد است چلسی با خوش‌شانسی مقابل منچستر یونایتد به پیروزی رسیده است.

تن‌هاخ: غفلت کردیم و مجازات شدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در دیداری جذاب با نتیجه ۴-۳ مغلوب چلسی شد. در این بازی ابتدا آبی‌ها با دو گل به برتری رسیدند اما شیاطین سرخ با ۳ گل کامبک زدند. برتری یونایتدها تا دقیقه ۹+۹۰ ادامه داشت تا اینکه کول پالمر با به ثمر رساندن دو گل برتری را از آنها گرفت. علی‌رغم شکست، اریک تن‌هاخ عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و آنها را مستحق پیروزی دانست.

شروع ضعیف در بازی امشب؟
بله ما بازی را خیلی بد شروع کردیم اما تیمی که رفته رفته بهتر شد ما بودیم. دیدید که بر بازی مسلط بودیم و چند موقعیت گل داشتیم.

شکست ۴-۳؟
واقعا عجیب است. ما در بسیاری از دقایق نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم. عملکرد ما عالی بود. به خوبی به حریف غلبه کرده بودیم. شما نمی‌توانید بازی‌ای مانند این را از دست بدهید. چند دقیقه در مدیریت بازی غفلت کردیم و مجازات شدیم. البته آنها هم در پایان بازی با پنالتی‌ای که به دست آوردند خوش‌شانس بودند وگرنه نمی‌توانستند بازی را ببرند.

2007324

مقصر این نتیجه؟
این یک عملکرد تیمی است، شما می‌توانید به یکی از بازیکنان اشاره کنید، اما این یک عملکرد و نتیجه تیمی است. وقتی اوضاع آشفته می‌شود، باید به‌عنوان یک تیم با آن کنار بیایید. ما تصمیمات اشتباهی گرفتیم و به‌عنوان یک تیم خوب نبودیم. در زمانی که مالکیت را نداشتیم خوب نبودیم. عدم تمرکز مشکل کل تیم بود.

از نتیجه ناامید هستید؟
نمی‌دانم چه بگویم. پس از شروع ضعیف ما بهترین تیم زمین بودیم و عملکرد درخشانی داشتیم. از این ناامید هستم که مستحق پیروزی بودیم اما با چند تصمیم اشتباه آن را از دست دادیم.

دیدگاه‌ها