کد خبر : 2012317 | 17 فروردين 1403 ساعت 02:52 | 17.7K بازدید | 35 دیدگاه

پوچتینو: بی‌انصافی بود اگر نمی‌بردیم

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پس از پیروزی ۴-۳ برابر منچستر یونایتد، در مورد کامبک تیمش، اهمیت برد و درخشش کول پالمر صحبت کرد.

پوچتینو: بی‌انصافی بود اگر نمی‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک بازی پرگل و عجیب موفق شد منچستر یونایتد را ۴-۳ شکست دهد. این دیدار با برتری ۲-۰ آبی‌ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی آغاز شد اما منچستر یونایتد توانست ۳-۲ جلو بیفتد. درنهایت اما چلسی با دو گل از کول پالمر در دقایق ۱۰+۹۰ و ۱۱+۹۰ به بردی ارزشمند دست یافت. پوچتینو در مصاحبه‌اش پس از بازی در مورد برخی مسائل سخن گفت.

برد ۴-۳؟
شگفت‌انگیز بود زیرا ما مستحق آن بودیم. ما تیم بهتری بودیم و عادلانه بود که در آخرین دقیقه گل بزنیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازی تحت کنترل بود. سپس اشتباهی مرتکب شدیم که تأثیر روانی زیادی داشت و کنار آمدن با آن کار آسانی نبود. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم اما لحظه‌ای غفلت باعث شد باز هم گل بخوریم. خوشبختانه در دقایق پایانی به بازی برگشتیم. اگر بازی را آنالیز کنید، می‌بینید که نتیجه عادلانه است.

2007325

اهمیت این پیروزی؟
بی‌انصافی بود که نبریم. چرا باید این بازی را می‌باختیم؟ فوتبال این‌گونه است اما ما با بازیکنان صحبت کردیم و به این باور که بازی را می‌بریم رسیدیم. در لحظات پایانی می‌گفتیم «هنوز دو دقیقه مانده»، باور داشتیم که می‌توانیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم. اگر می‌خواستیم فاصله را با تیم‌های بالاتر کم کنیم، باید می‌بردیم و بالاخره موفق شدیم.

شور و اشتیاق نه‌چندان زیاد شما برای گل‌های سوم و چهارم؟
اشتیاق این نیست که یک مرد دیوانه باشید که کارهای احمقانه را لب خط انجام می‌دهد. من اینطور نیستم. شور و اشتیاق در تیم باید برای ۱۱ بازیکنی باشند که در زمین هستند. توپ را بگیرند و گل بزنند. من باید آرام و متمرکز باشم تا در تمام جنبه‌های بازی به آنها کمک کنم. در پایان بازی، اشتیاق خود را مانند امشب نشان می‌دهم. اما این سیرک نیست که در آن به یک دلقک برای انجام کاری در لب خط نیاز داشته باشید. ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپا هستیم، بنابراین ما کادر مربیگری باید آرام باشیم. من یک دلقک نیستم، من یک مربی هستم. اگر کسی دلقک می‌خواهد، برود دلقک پیدا کند.

2007326

درخشش پالمر؟
به نظر من یکی از بهترین مهارت‌های او ذهنیت اوست، توانایی مقابله با فشار. او جوان است، این اولین فصل است که به‌طور مداوم بازی می‌کند. نحوه برخورد او با فشار شگفت‌انگیز است. او می‌تواند بازیکن بسیار خوبی باشد. با عملکرد امروز، نمی‌توان گفت که او بازیکن برتری نیست، نه؟ اما او هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند.

دیدگاه‌ها