کد خبر : 2012384 | 17 فروردين 1403 ساعت 14:58 | 52.8K بازدید | 19 دیدگاه

گارسیا پیمنتا:

هنوز نمی‌دانم چرا بارسلونا اخراجم کرد

مربی فعلی لاس پالماس که سال‌ها در لاماسیا و سپس تیم دوم بارسا مشغول کار بود، اخراج خود از این باشگاه را درک نمی‌کند.

هنوز نمی‌دانم چرا بارسلونا اخراجم کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیمنتا 28 سال بازیکن و مربی تیم‌های پایه بارسلونا بود و در فصل 20-2019 نزدیک بود تیم دوم بارسا را به دسته دوم برساند اما موفق نشد. او در سال 2021 و با بازگشت خوان لاپورتا به ریاست بارسلونا برکنار شد و شاید این فرصت خوبی برایش شد تا قدم‌های بعدی را در مربیگری بردارد. پیمنتا لاس پالماس را به لالیگا برگرداند و با این تیم بسیار هم خوب نتیجه گرفته است.

1974487

برای پیمنتا هنوز دلیل اخراجش از بارسا نامشخص است: «هنوز نمی‌دانم چرا من را اخراج کردند. آنها به من گفتند که یک سال دیگر ادامه خواهم داد و دو هفته بعد من را اخراج کردند. رافا یوسته بود که به من خبر برکناری را گفت. احساس بدی داشتم زیرا آنها به من گفتند که ادامه می‌دهم و در ماه ژوئن، به یکباره گفتند اخراجی. در آن مقطع همه تیم‌ها قبلا مربی خود را انتحاب کرده بودند و شش ماه بعد بود که من با لاس پالماس قرارداد بستم و فهمیدم که خارج از بارسا نیز زندگی ادامه دارد.»

2007405

پیمنتا در مورد ژاوی گفت: «من رابطه بسیار خوبی با ژاوی هرناندز دارم. نمی‌دانم او می‌‌ماند یا نه، اما دوست دارم بماند زیرا او DNA بارسا را دارد. او می‌خواست مربی بارسا شود و اگر حالا این تصمیم را گرفته که جدا شود، باید به آن احترام گذاشت.»

دیدگاه‌ها