کد خبر : 2012387 | 17 فروردين 1403 ساعت 15:15 | 59.3K بازدید | 49 دیدگاه

آمار همه چیز را می‌گوید

انریکه: بهترین بازیکن دنیا برای من بازی می‌کند

لوئیس انریکه از کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن کنونی دنیا نام برد.

انریکه: بهترین بازیکن دنیا برای من بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا در خانه میزبان کلرمون است و می‌خواهد با یک برد دیگر به قهرمانی لیگ نزدیکتر شده و با روحیه مضاعف نیز به مصاف بارسلونا برود. انریکه در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

2005542

لوئیس انریکه درباره مدیریت بازیکنانش گفت: «نمی‌خواهم بازیکنان به بارسلونا فکر کنند. قبل از آماده سازی فصل، ما تقویم را تجزیه و تحلیل می‌کنیم. متغیرهای زیادی وجود دارد مثل زمان بازی، بازیکنان دعوت شده به تیم ملی و.... ما بر اساس همه آن ها برنامه‌ها را تنظیم می‌کنیم. ما هنوز لیگ داخلی را نبرده‌ایم و باید در هر بازی پیروز شویم. من نمی‌خواهم بازیکنان به بارسلونا فکر کنند، بلکه آنها باید به کلرمون فکر کنند.»

لوئیس انریکه هیچ سرنخی در مورد ترکیب خود برای بازی فردا و نیز بازی برابر بارسا نداد: «من می‌دانم چه کسانی فردا مقابل کلرمون بازی خواهند کرد. برای بارسا، خواهیم دید. من به 23 بازیکن قابل اعتماد دارم.»

لوئیس انریکه درباره غیبت حکیمی مقابل بارسلونا گفت: «چه کسی جایگزین او خواهد شد؟ من می‌توانم همه چیز را بعد از هم‌فکری و هماهنگی با کادر خودم مشخص کنم. من می‌خواهم فردا یک نسخه جاه طلبانه از پاری سن ژرمن را ببینم. ما می‌خواهیم لیگ یک را ببریم و ایده روشنی درباره این بازی داریم.»

2000704

لوئیس انریکه در مورد پست دمبله گفت: «دمبله بازیکنی است که تفاوت را در کناره‌های زمین رقم می‌زند. نکته مهم این است که بدانید فضاهای خالی کجا هستند. او می‌تواند به قلب دفاع حریف بزند و گلزنی کند. عثمان همیشه بازیکنی خطرناک است و می‌تواند نزدیکتر به محوطه جریمه نیز بازی کند.»

لوئیس انریکه در مورد وضعیت مصدومیت بارکولا و زایر امری گفت: «بارکولا؟ او تمرین کرد و احساس خوبی دارد ولی هنوز باید آماده شود. من از بازگشت او خوشحالم. امری هم شرایط خوبی دارد.»

لوئیس انریکه در مورد برخورد با بارسا گفت: «من به کلرمون فکر می‌کنم. در لیگ یک.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه گفت: «آیا او بهترین بازیکن جهان است؟ بله، اگر به اعداد و ارقام نگاه کنید، به همه سوالات پاسخ می‌دهد.»

دیدگاه‌ها