کد خبر : 2012421 | 17 فروردين 1403 ساعت 18:56 | 63.6K بازدید | 20 دیدگاه

رئیس اتلتیکو: بازیکن باشکوهی به بارسا دادیم!

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، ژوائو فلیکس را یک بازیکن بزرگ و باشکوه می‌داند و امیدوار است در بارسلونا موفق شود.

رئیس اتلتیکو: بازیکن باشکوهی به بارسا دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکومادرید، اعتقاد دارد تمایل ژوائو فلیکس برای ادامه همکاری با باشگاه بارسلونا طبیعی است و این باشگاه یک بازیکن بزرگ را در اختیار دارد.

سرزو گفت: "او برای بارسلونا بازی می‌کند و طبیعی است که می‌خواهد در آنجا بماند. بارسلونا او را می‌خواهد و او هم این باشگاه را دوست دارد، پس همه بسیار خوشحال هستند. علاوه بر این، این باشگاه هم خوش شانس است چون یک بازیکن باشکوه و بزرگ را به دست می‌آورد."

رئیس اتلتیکو در تمجید از این بازیکن پرتغالی گفت: "در بارسلونا او خیلی خوب کار می‌کند و بازیکن خوبی است، برای او شانس زیادی را آرزو می‌کنیم. نمی‌دانم که اتلتیکو چقدر از این فروش به دست خواهد آورد. شما باید از کسانی که در بخش اقتصادی باشگاه هستند سوال بپرسید نه من که در ورزش هستم."

2007489

او در حاشیه هشتمین دوره "مسابقات فوتبال کادت ویسنته دل بوسکه ویلا د آلالپاردو" همچنین به فدراسیون فوتبال اسپانیا اشاره کرد: "واقعاً مایه شرمساری است که فدراسیون اسپانیا در این وضعیت قرار دارد. کاری که آن‌ها باید انجام دهند این است که به زودی آن را حل کنند، هر چه زودتر حل شود، برای فوتبال و فدراسیون اسپانیا بهتر است."

دیدگاه‌ها