کد خبر : 2012435 | 17 فروردين 1403 ساعت 20:22 | 71.6K بازدید | 57 دیدگاه

سه بازیکنی که پرسپولیس باید از آنها بترسد (عکس)

تورس، زنده‌روح و سحرخیزان با آمادگی بالا در تمرینات حضور دارند و می‌خواهند آمار فردی خود را با شروع دوباره لیگ برتر ارتقا دهند.

سه بازیکنی که پرسپولیس باید از آنها بترسد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر موفق به ثبت 24 گل شده و در این بین سهم روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح و سعید سحرخیزان 16 گل بوده که آمار قابل توجهی برای سه بازیکنی به شمار می‌رود که دوتای آنها در پست هافبک به میدان می‌روند.

سحرخیزان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در فصل جاری به شمار می‌رود که در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور داشت، اما فرصت بازی پیدا نکرد. 

2007520

روبرتو تورس دیگر ضلع این مثلث است که نمایش‌های خیره‌کننده‌ای در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر داشته و حتی زمزمه‌های بازگشت به لالیگا و حضور در اوساسونا را بر سر زبان‌ها انداخته است. او علاوه بر زدن 5 گل، 5 مرتبه هم موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی‌هایش شده که او را بدل به یکی از ستاره‌های بی چون و چرای فصل جاری مسابقات لیگ برتر می‌کند.

2007521

درنهایت به زنده روح به عنوان بهترین گلزن سرمه‌ای پوشان سیرجانی اشاره کرد که با وجود بازی در پست هافبک پس از بازگشت به اردوی گل‌گهر نمایش‌های تحسین‌برانگیزی داشته و شاید اگر ماجرای سن و سال مطرح نبود، حتی می‌توانست به تیم ملی هم دعوت بشود.

2007519

این سه بازیکن این روزها در اردوی گل گهر انگیزه و آمادگی بالایی دارند و بی‌شک روز یکشنبه در مصاف با پرسپولیس اگر مدافعین این تیم لحظه‌ای غفلت کنند می‌توانند بر تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایشان بیفزایند.

البته که روز بسیار سختی در ورزشگاه اختصاصی گل گهر مقابل پرسپولیس قرار دارد و باید دید تیم اوسمار چه عملکردی مقابل شاگردان اوزونیدیس خواهد داشت که پس از شکست در اصفهان در آخرین بازی سال 1402 به هیچ وجه قصد امتیاز دادن به حریف خود در خانه را ندارند.

📷عکس‌ها: جواد نادری پور

دیدگاه‌ها