کد خبر : 2012476 | 18 فروردين 1403 ساعت 00:28 | 21.3K بازدید | 23 دیدگاه

الدحیل سد راه قهرمانی شد!

شکست شوکه کننده برای السد و حزباوی

السد در حضور مدافع ایرانی خود نتوانست مقابل شاگردان کریستوفر گالتیه امتیاز بگیرد.

شکست شوکه کننده برای السد و حزباوی

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم السد در حالی که محمدامین حزباوی را پس از یک مسابقه دوباره در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 22 جمعه شب (به وقت ایران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه دوحه مقابل الدحیل رده ششمی قرار گرفت.

یاران حزباوی که قبل از این مسابقه با 43 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر بوده و فاصله سه امتیازی با الغرافه رده دومی داشتند، برای کسب پیروزی در مسیر قهرمانی تلاش می‌کردند و می‌خواستند با روحیه مناسب به استقبال سه دیدار باقی مانده بروند، اما نتوانستند در جدال با الدحیل کاری از پیش ببرند.

الدحیل که امیدهای قهرمانی و آسیایی خود را از دست داده و فصل عجیبی را سپری کرده، در دقیقه 15 مسابقه صاحب ضربه پنالتی شد که شوت المعز علی به شکل عجیبی با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

المعز علی در دقیقه 40 اشتباه خود را جبران کرد و ارسال در عرض و کوتاه اسماعیل محمد را با شوت محکم به تور دروازه چسباند تا الدحیل را با نتیجه یک بر صفر پیش بیاندازد، اما اکرم عفیف در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده کار را به تساوی کشید و پاس پلاتا را تبدیل به گل کرد.

الدحیل که نمایش هجومی بهتری از السد ارائه کرده بود، در نیمه دوم هم موقعیت‌های پرشماری به دست آورد که موفق شد در دقایق 57 و 62 توسط میشل اولونگا و سلطان البریک دو گل دیگر به ثمر رساند و پیش بیفتد.

2000149

یاران حزباوی در جبران دو گل و کسب حتی نتیجه مساوی مقابل الدحیل هم ناتوان بودند و در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند تا 43 امتیازی بمانند و صدرنشینی آنها در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل لیگ ستارگان قطر تهدید شود ولی تغییری در جایگاه ششمی شاگردان گالتیه با 25 امتیاز به وجود نیامد.

الغرافه حالا این فرصت را دارد تا در دیدار یکشنبه شب مقابل ام‌صلال به پیروزی دست پیدا کند و مثل السد 43 امتیازی شود و با وجود تفاضل گل کمتر، امیدهایش برای قهرمانی را زنده کند.

دیدگاه‌ها