کد خبر : 2012483 | 18 فروردين 1403 ساعت 08:03 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

با چشم بسته هم می‌شود گل زد! (عکس)

گل پنجشنبه شب داروین نونیز مقابل شفیلد یونایتد یکی از گل‌های جالب هفته گذشته فوتبال اروپا بود.

با چشم بسته هم می‌شود گل زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز با اینکه موقعیت‌های بسیاری را از دست داده است اما در لباس لیورپول خالق لحظات ماندگاری بوده است. یکی از آنها در بازی پنجشنبه شب برابر شفیلد رخ داد.

پرس قرمزها از همان ابتدای بازی آغاز شد. این چیزی است که تیم یورگن کلوپ به آن معروف است. آنها چندین بار در دقایق ابتدایی با استفاده از پرس صاحب موقعیت شدند اما توپی از خط دروازه مهمان قعرنشین عبور نکرد تا اینکه نونیز این وظیفه را به جالب‌ترین شکل ممکن انجام داد.

پس از یک پاس به عقب از بازیکنان شفیلد، نونیز که نقش اصلی پرس‌های لیورپول است، به سمت ایوو گربیچ، دروازه‌بان حریف، هجوم برد و با پریدن مقابلش و ضربه به توپ، ارسال او که قرار بود به میانه میدان برسد را وارد دروازه کرد.

2007609
2007611
2007610

این گل توجه هواداران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد‌. کاربران آن را با گل‌های "No look" که روبرتو فیرمینو در زمان حضورش در لیورپول به ثمر می‌رساند مقایسه کردند اما جالب‌ترین صحبت درباره آن مربوط به جذاب‌ترین فرد حاضر در باشگاه لیورپول است: یورگن کلوپ، علت اصلی پرس‌های وحشتناک لیورپول.

سرمربی آلمانی درباره گل مهاجم اروگوئه‌ای تیمش گفت: «گل نونیز یکی از گل‌های موردعلاقه من است. ما یکی از گل‌هایی که خیلی دوستش دارم را برای ۱-۰ کردن بازی به ثمر رساندیم. یک مهاجم گهگاه به چنین چیزهایی نیاز دارد. من از نونیز خیلی می‌خواهم که حریف را تحت فشار بگذارد و خیلی کم پیش می‌آید که شما آنقدری به حریف نزدیک شوید که چنین گلی به ثمر برسانید.»

دیدگاه‌ها