کد خبر : 2012491 | 18 فروردين 1403 ساعت 07:40 | 42.5K بازدید | 7 دیدگاه

برادر منتظر محمد اعتماد محرم را می‌خواهد

تنها خارجی لیگ برتر که یک دقیقه هم بازی نکرده!

مدافع عراقی مس رفسنجان هنوز در فصل جاری برای این تیم بازی نکرده است!

تنها خارجی لیگ برتر که یک دقیقه هم بازی نکرده!

به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر منتظر محمد در ترکیب مس رفسنجان خوش درخشیده و بازی‌اش به چشم آمده، برادر بزرگ‌تر او نتوانسته کاری از پیش ببرد!

مصطفی محمد مدافع راست عراقی که سابقه بازی در تیم ملی کشور خود را نیز دارد، قبل از پایان نیم فصل اول با نظرساکت الهامی به مس رفسنجان پیوست تا در کنار برادرش حضور داشته باشد؛ او اما با رفتن ساکت الهامی و حضور نویدکیا چندان مورد توجه سرمربی جدید قرار نگرفت و حالا با گذشت 7 بازی از نیم فصل دوم حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده است!

مصطفی محمد که با توجه به پر بودن لیست برای بازی کردن در ترکیب مس باید منتظر نیم فصل دوم می‌ماند، از زمان حضور نویدکیا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده است. با وجود اینکه محرم به این مدافع عراقی اعتقاد خاصی ندارد، اما او در تمرینات مس حضوری فعال دارد و منتظر است تا فرصتی را برای بازی کردن به دست بیاورد.

برادر بزرگتر منتظر محمد در آخرین تمرین مس قبل از بازی با استقلال هم با انگیزه کارش را جلو برد و باید دید آیا بازی پاگشای او در لیگ برتر ایران مسابقه عصر شنبه خواهد بود یا اینکه همچنان در حسرت بازی کردن برای مس خواهد ماند!

دیدگاه‌ها