کد خبر : 2012515 | 18 فروردين 1403 ساعت 09:17 | 17.4K بازدید | 25 دیدگاه

گوندوگان:

کسی فکر نمی‌کرد بارسا در لیگ قهرمانان بماند

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، می‌گوید هیچکس انتظار نداشت که این تیم بتواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

کسی فکر نمی‌کرد بارسا در لیگ قهرمانان بماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل دشواری را پشت سر گذاشته و روزهای سختی را در لالیگا و لیگ قهرمانان سپری کرد که باعث شد بسیاری نسبت به عملکرد این تیم در این رقابت‌ها و خصوصا در سطح اروپایی تردید بسیاری داشته باشند. 

با این حال، شاگردان ژاوی موفق شدند با عبور از سد ناپولی در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم برتر این مسابقات صعود کنند و حالا باید برابر پاری سن ژرمن به میدان بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. 

2007602

گوندوگان درباره عملکرد بارسلونا در لیگ قهرمانان به روزنامه اسپورت گفت: «ما همچنان باید حواس خودمان را جمع کنیم. این جو خوبی که به وجود آمده و خوش‌بینی باشگاه و هواداران را دوست دارم اما باید بدانیم که چاره‌ای جز این نداریم که به تلاش سخت ادامه دهیم. در فاصله کوتاهی ممکن است از مدعی به تیم حذف شده تبدیل شوید. 

البته که الان خوشحال هستیم و افراد بسیاری در ابتدای فصل انتظار نداشتند که ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم اما باید همچنان در گرفتن تصمیمات درست در دیدارهای کلیدی بهتر عمل کنیم. نکته کلیدی برای ما همین است.»

دیدگاه‌ها