کد خبر : 2012555 | 18 فروردين 1403 ساعت 12:07 | 27.3K بازدید | 21 دیدگاه

در آستانه بازی با بارسلونا

بهترین بازیکن جهان روی نیمکت

طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی کیلیان امباپه در بازی امشب برابر کلرمون کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

بهترین بازیکن جهان روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی امشب در زمین خود میزبان کلرمون است. به فاصله هفت بازی تا پایان لیگ، پی اس جی 12 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و تقریبا می‌توان گفت قهرمان قطعی لیگ فرانسه خواهد شد. این اتفاق احتمالا چند هفته زودتر از پایان فصل نیز رقم می‌خورد.

2000985

پاریس چهارشنبه بازی حساسی برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دارد و طبق ادعای رادیو مونته کارلو، لوئیس انریکه قصد دارد با تیمی متشکل از بازیکنان ذخیره برابر قعرنشین لیگ قرار بگیرد. 

کلرمون که به احتمال فراوان سقوط خواهد کرد، حریفی جدی برای پی اس جی نیست و در پیش بودن بازی با بارسا سبب شده تا مربی اسپانیایی تصمیم بگیرد به بسیاری از ستاره‌هایش استراحت بدهد.

یکی از آنها کیلیان امباپه است که کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و شاید در نیمه دوم فرصت پیدا کند دقایقی بازی کند. امباپه در هفت بازی اخیر پی اس جی در لیگ تنها یک بار 90 دقیقه کامل در میدان بوده و تعویض‌شدن‌هایش حواشی زیادی را موجب شده اما او که به قول انریکه بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست، احتمالا تصمیم مربی برای بازی امشب را درک خواهد کرد چون مهم‌ترین بازی فصل پی اس جی چهارشنبه برابر بارسلوناست. پاریس برای شکست بارسا به کیلیان امباپه سرحال و قبراق نیاز دارد.

دیدگاه‌ها