کد خبر : 2012566 | 18 فروردين 1403 ساعت 12:36 | 2.5K بازدید | 6 دیدگاه

سه میلیارد به این رشته کمک می‌کنیم

خبر ویژه وزیر ورزش در دیدار با دختران آیس هاکی

صبح امروز اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان بعد از قهرمانی در آسیا با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

خبر ویژه وزیر ورزش در دیدار با دختران آیس هاکی

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از تیم ملی بانوان هاکی روی یخ یک هفته پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه ضمن ابراز خوشحالی به جهت حضور در جمع قهرمانان عنوان کرد: شما بانوان ورزشکار در ابتدای راه هستید و مسیر طولانی را در پیش خواهید داشت و نباید به کسب این عنوان قهرمانی بسنده کنید. امروزه جوانان به دنبال رشته‌های جدید و جذاب هستند که یکی از رشته‌هایی که می‌تواند جوانان و مخصوصا بانوان را جذب کند، رشته هاکی روی یخ است. در حال حاضر اکثر نفرات تیم ملی هاکی روی یخ بانوان را ورزشکاران تهرانی تشکیل می‌دهند ولی باید تلاش کنید مبحث استعدادیابی در این رشته مورد توجه قرار گیرد تا روزی که این رشته در بین همه استان‌ها توسعه پیدا کند.

2007709

وی ادامه داد: شما فعل «ما می‌توانیم» را به همه جهانیان نشان داده و توانایی خود را به همگان ثابت کردید. همه مردم با موفقیت شما خوشحال می‌شوند و زمانی‌که روی سکو می‌روید و جام را در دست می‌گیرید، این افتخار متعلق به کل کشور است که این ظرفیت مسئولیت اجتماعی در ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست سرمربی تیم مبنی بر کمک به تهیه تجهیزات این رشته ورزشی اظهار کرد: در بخش تجهیزات تیمی ۳ میلیارد تومان به فدراسیون کمک خواهیم کرد تا بتوانند از نظر تجهیزات مشکلات تیم ملی هاکی روی یخ بانوان را بر طرف کند.

2007710

همچنین در این نشست رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ضمن قدردانی از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در این فدراسیون در رشته‌های ورزش‌های زمستانی ارائه کرد.

در ادامه کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ با بیان اینکه امروز بهترین روز زندگی‌ام است که می‌توانم گزارش موفقیت تیم ملی بانوان هاکی روی یخ کشورمان را در حضور شما بیان کنم، اظهار کرد: خانواده ورزش و جوانان خانواده دوم من است و ‌من در این خانواده بزرگ شدم و تشکر می‌کنم از وزیر ورزش بابت همه حمایت‌هایی که انجام شد تا بتوانیم با کسب مدال برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

در پایان این نشست پیراهن تیم ملی هاکی روی یخ به وزیر ورزش وجوانان اهدا شد و کیومرث هاشمی نیز با اهدای جوایزی از اعضای این تیم قدردانی کرد.

2007711

دیدگاه‌ها