کد خبر : 2012586 | 18 فروردين 1403 ساعت 13:59 | 16.9K بازدید | 10 دیدگاه

درگیری در رختکن یووه: جلسه ویژه با 4 ستاره

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از برخورد تند با بازیکنان تیمش با چهار ستاره این تیم جلسه گذاشته است.

درگیری در رختکن یووه: جلسه ویژه با 4 ستاره

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در چند ماه اخیر شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و از 9 دیداری که در رقابت‌های سری آ انجام داده موفق به کسب پیروزی تنها در یک بازی شده است که آمار بسیار بدی برای آنها به حساب می‌آید. 

بیانکونری شنبه هفته گذشته در ورزشگاه المپیکو به مصاف لاتزیو رفت و در لحظات پایانی بازی بود که با یک گل برابر این تیم شکست خورد و این باخت عصبانیت شدید آلگری را به همراه داشت که آن را پنهان هم نکرد و برخورد تندی با شاگردانش در رختکن این تیم داشت. 

2002530

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این مربی ایتالیایی پس از این درگیری به وجود آمده در رختکن یووه تصمیم گرفته است که با چهار بازیکن ارشد تیمش شامل دانیلو، آدرین رابیو، الکس ساندرو و وویچک شزنی جلسه بگذارد و صحبتی با آنها داشته باشد.

گفته می‌شود که سرمربی یووه از این چهار ستاره کمک خواسته است تا دیگر بازیکنان را متوجه این واقعیت کنند که ادامه این روند و ناکامی در کسب پیروزی ممکن است منجر به عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده شود که بدترین اتفاق ممکن برای آنها خواهد بود. 

یووه یکشنبه این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه آلیانز میزبان تورین باشد و امیدوار است که اولین پیروزی‌اش پس از 25 فوریه را به دست آورد.

دیدگاه‌ها