کد خبر : 2012604 | 18 فروردين 1403 ساعت 15:25 | 44.1K بازدید | 90 دیدگاه

کینه قدیمی: فن‌دایک رونالدو را حریف نمی‌بیند!

ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، کریستیانو رونالدو را در لیست سرسخت‌ترین مهاجمانی که مقابل آن‌ها بازی کرده، قرار نداده است.

کینه قدیمی: فن‌دایک رونالدو را حریف نمی‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، کریستیانو رونالدو را در لیست بهترین مهاجمانی که با آن‌ها روبه‌رو شده، نادیده گرفت.

فن دایک از زمانی که در سال 2018 به لیورپول پیوست، خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان معرفی کرده است. او همراه این تیم به قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ، جام حذفی و جام اتحادیه کمک کرده و با برخی از سرسخت‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا هم روبه‌رو شده است.

این بازیکن هلندی بارها از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 به مصاف کریستیانو رونالدو رفته است، اما اسطوره رئال مادرید را در لیست خود قرار نداده است.

2007773

فن دایک در عوض لیونل مسی، ارلینگ هالند، سرخیو آگوئرو و اولیویه ژیرو را به عنوان مهاجمانی که بازی کردن در مقابل آن‌ها دشوار است، انتخاب کرد. او در پادکست "دِ رِست تیز فوتبال" تصمیم خود را برای انتخاب هالند و آگوئرو توضیح داد. فن دایک گفت: "می‌توانم بگویم ارلینگ هالند حریف بسیار سختی است، بسیار قوی است و یک مهاجم مدرن است. این واقعیت است، اگر به او کوچک‌ترین فضایی بدهید، پشیمان می‌شوید.

در مورد آگوئرو هم همینطور است. او گل‌های زیادی به ما زد، اما از آنجایی که وقتی در ساوتهمپتون بودم مقابل او بازی می‌کردم، او همیشه درخشان بود، می‌توانست با چپ یا راست به توپ ضربه بزند، شما مقابل او باید همیشه باید در بهترین حالت خود قرار داشتید. به یاد دارم که او در فصل 19-2018 یک گل به ما زد، او از روی سانتری مقابل دژان لوورن آمد و آن را خیلی سریع تمام کرد."

2007774

ژیرو در دوران حضورش در لیگ برتر چندان درخشان نبود اما فن دایک توضیح داده که چه چیزی باعث شد که این بازیکن فرانسوی در لیست او قرار بگیرد: "ژیرو با ادن هازارد ارتباط خوبی در زمین ایجاد می‌کرد و همچنین گل‌های خوبی به ما زد. همیشه احساس می‌کردم که او قرار نیست گل بزند، اما او موفق شد گلزنی کند."

مشکل فن دایک با رونالدو از 4 سال پیش آغاز شد. وقتی ستاره پرتغالی در مراسم توپ طلا حاضر نشده بود، از این مدافع هلندی سوال شد "این یعنی یک رقیب کمتری داری؟" که او بدون تعارف پاسخ داد: "مگر رونالدو یک رقیب برای من بود؟"

در پاسخ به این اظهار نظر جنجالی، خواهر کریستیانو متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد و به فن دایک یادآور شد که این بازیکن چه اندازه افتخارات بزرگی کسب کرده است. اما این پیام در واقع توسط رونالدو نوشته شده بود و در حساب کاربری خواهرش منتشر شد چرا که در این متن دیده می‌شد به جای ضمیر او از ضمیر من استفاده شده است.

دیدگاه‌ها