کد خبر : 2012632 | 18 فروردين 1403 ساعت 18:13 | 21.5K بازدید | 10 دیدگاه

نخستین حضور فیکس خرید زمستانی استقلال

میلاد فخرالدینی برای نخستین بار در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته است

نخستین حضور فیکس خرید زمستانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی استقلال در سال جدید، امروز و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. آبی پوشان کار سختی مقابل میهمان قدرتمند خود دارند. تیمی که توانسته بود در جام حذفی شاگردان نکونام را شکست داده و زمینه حذف آنها از این پیکارها را فراهم کند. همین موضوع سبب شده تا استقلال این بازی را بسیار جدی بگیرد، البته که آنها چند غیبت نیز در ترکیب تیم خود دارند.

با توجه به مصدومیت صالح حردانی، این بار نوبت به میلاد فخرالدینی رسیده که بتواند برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود. بازیکن با تجربه‌ای که پیش از این نیز سابقه حضور در استقلال را داشت و در نقل و انتقالات زمستانی با نظر مثبت جواد نکونام به این تیم پیوست تا آبی‌ها غیبت کوین یامگا را حس نکنند.

فخرالدینی که به عنوان یکی از کاپیتان‌های آلومینیوم در نیم فصل نخست و در لباس این تیم اراکی عملکرد خوبی داشت، از زمان حضور در استقلال در دو دیدار مقابل صنعت نفت و مس رفسنجان فرصت حضور در میدان را به دست آورد که البته نتوانست در این دقایق محدود توانایی‌هایش را نشان دهد، ولی حالا او به عنوان یکی از بازیکنان اصلی از ابتدا به میدان می‌رود.

با توجه به دوری طولانی مدت کوین یامگا، استقلال در سمت راست حردانی و فخرالدینی را در اختیار دارد که البته سامان تورانیان نیز می‌تواند در این بخش از زمین به میدان برود ولی امروز این فرصت نصیب فخرالدینی شده تا بتواند با درخشش در دیدار با مس رفسنجان، جایی برای خود در ترکیب اصلی دست و پا کند.

دیدگاه‌ها