کد خبر : 2012748 | 19 فروردين 1403 ساعت 03:31 | 51.8K بازدید | 41 دیدگاه

هیچ کاری نکردید، 30 درصد دادید؛

اعتراض تند چشمی: سرتان را پایین بیاندازید!

کاپیتان دوم استقلال اعتراض تندی نسبت به مدیریت این باشگاه و عدم پرداخت مطالبات‌شان داشت.

اعتراض تند چشمی: سرتان را پایین بیاندازید!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال بارها در این فصل نسبت به مسائل مالی اشاره داشتند و انتقادات زیادی مطرح کردند که امشب هم پس از تساوی دو بر دو مقابل مس رفسنجان، آبی پوشان به این موضوع اشاره داشتند و روزبه چشمی نیز انتقادات تندی مطرح کرد.

روزبه چشمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی به مشکلات مالی در استقلال اشاره کرد و در خصوص اینکه گفته می‌شود «با 5 درصدی که قبل از عید به حساب‌شان واریز شده به دریافتی 55 درصد رسیده‌اند»، ابراز کرد: همان 5 درصد بوده و اگر قرار باشد درصدی کنیم، آنها می گویند 55 ولی ما 30 درصد هم نگرفتیم. سمت درصد نرویم!

ویدئو: 329120

او ادامه داد: مشکل ما این است وقتی کار نیمچه مثبت انجام می دهند، همه جا طوری صدایش را درمی‌آوریم که افرادِ بدون اینترنت هم متوجه ماجرا می‌شوند. اگر کار مثبت می‌کنید، یواش انجام بدهید و سرتان پایین باشد. هیچ کاری برای این تیم انجام ندادید.

چشمی تاکید کرد: این بحث 55 و 60 درصد را مطرح نکنند چون در آن صورت ما هم می‌گوییم 30 درصد پول گرفتیم و حرف آنها درست نیست. هیچ کاری برای این تیم انجام نشده و اگر هم صورت گرفته، سرتان پایین باشد. این تیم استحقاق بیشتری از اینها دارد.

دیدگاه‌ها