کد خبر : 2012767 | 19 فروردين 1403 ساعت 00:41 | 7.8K بازدید | 20 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۱-۱ کلرمون: لغزش انریکه قبل از دیدار با بارسا

پاری سن ژرمن در آخرین بازی پیش از تقابل با بارسلونا، مقابل کلرمون فوت قعر جدولی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

پی‌اس‌جی ۱-۱ کلرمون: لغزش انریکه قبل از دیدار با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه در خانه مقابل کلرمون فوت رده بیستمی صف‌آرایی کرد. با اینکه لوئیز انریکه از شاگردانش درخواست کرده بود فعلا به بازی با بارسلونا فکر نکنند و تمام تمرکزشان بر روی بازی مقابل کلرمون فوت باشد، اما آنها موفق به کسب سه امتیاز نشدند و با گل دقایق پایانی گونچالو راموس به تساوی ۱-۱ رسیدند.

پی‌اس‌جی تیمی بود که بازی را بهتر آغاز کرد اما موفق به خلق موقعیت جدی نشد. در دقیقه ۸ نوردی موکیله پس از برخوردی با بازیکن حریف احساس ناراحتی کرد و پنج دقیقه بعد از زمین تعویض شد.

در ادامه پاری سن ژرمن پس از چند حمله ناموفق در دقیقه ۲۱ توانست دروازه حریف را تهدید کند. جایی که شوت حکیمی را دروازه‌بان به خوبی دفع کرد.

در ادامه بازی دوباره افت کرد. پاری سن ژرمن مالک بی‌چون و چرای توپ و میدان بود اما با توجه به غیبت کیلیان امباپه در خلق موقعیت ناتوان بود. در دقیقه ۳۲ وضعیت برای پی‌اس‌جی بدتر هم شد. توپ ارسالی به روی دروازه پاریسی‌ها با ویرجینیوس در سمت چپ در مقابل دروازه به حبیب کیتا رسید و او توانست دروازه میزبان را باز کند.

2008056

در ادامه بازی باز هم حمله‌های پاری سن ژرمن بی‌ثمر بودند و کیفیت لازم برای تهدید دروازه حریف را نداشتند. در دقیقه ۵+۴۵ آنها به گل رسیدند اما داور به دلیل خطایی که قبل از گل اتفاق افتاده بود آن را مردود کرد.

در نیمه دوم هم پی‌اس‌جی توپ را به‌طور کامل در اختیار داشت اما ۱۲ دقیقه طول کشید تا اولین موقعیت را خلق کنند. در دقیقه ۵۷ ضربه سر دنیلو روی سانتر آسنسیو با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه راموس را دروازه‌بان برگرداند و سپس توپ به حکیمی رسید. شوت او زاویه و قدرت بهتری داشت اما با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۵ از معدود موقعیت‌های کلرمون فوت در بازی خلق شد. جایی که ضربه سر ساراکویچ را دروازه‌بان به راحتی گرفت.

در ادامه پاری سن ژرمن حملاتش را ادامه داد اما کلرمون ته جدولی به خوبی در مقابل موقعیت‌ها مقاومت می‌کردند. بالاخره لوئیز انریکه تصمیم گرفت امباپه را برای فرار از شکست به زمین بیاورد.

حضور امباپه هم اما تفاوتی ایجاد نکرد. در دقیقه ۸۰ ضربه سر خطرناک راموس را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

برتری کلرمون ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۵ کیلیان امباپه در پشت محوطه صاحب توپ شد و آن را در بین مدافعان برای راموس فرستاد. این ستاره پرتغالی در مقابل دروازه به راحتی گل تساوی را به ثمر رساند.

2008055

پس از گل، پاری سن ژرمن چندین تلاش دیگر هم برای به برتری رسیدن انجام داد اما دروازه حریف را با تهدید جدی مواجه نکرد و بازی با تساوی خاتمه یافت. آنها با این یک امتیاز در صدر جدول ۶۳ امتیازی شدند و فاصله‌ با رده دوم را به ۱۳ امتیاز رساندند.

شاگردان انریکه در دیدار بعدی‌شان چهارشنبه‌شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

دیدگاه‌ها