کد خبر : 2012819 | 19 فروردين 1403 ساعت 09:19 | 41.7K بازدید | 28 دیدگاه

والورده: تا به حال چنین جامی نبرده بودم!

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، از قهرمانی در رقابت‌های کوپا دل ری بسیار خوشحال و راضی است.

والورده: تا به حال چنین جامی نبرده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی اسپانیا به مصاف مایورکا رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

این بازی در وقت قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید و در نهایت این ضربات پنالتی بود که تکلیف برنده این دیدار را روشن کرد و بازیکنان اتلتیک موفق شدند حریف را از سر راه بردارند و یک جام را در این فصل به نام خودشان ثبت کنند. 

والورده پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این باورنکردنی است. من تا به حال چنین جامی نبرده بودم و قابل مقایسه با هیچ قهرمانی‌ای نیست. باید ببینید که شرایط زمین چطور بود. این جام واقعا برای هواداران ارزشمند است چون سال‌ها منتظرش بودند. 

2008131

در نیمه اول به مشکل خوردیم چون آنها از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند. هرچه شرایط پیش رفت، ما توانستیم این سبک بازی را کنار بزنیم. می‌دانستیم که اگر بازی طولانی شود، ما تیمی هستیم که توانایی دویدن بیشتر داریم. اما در نیم ساعت اول اصلا خوب نبودیم. 

تا پیش از سوت پایان بازی اصلا به این که قرار است چطور خوشحالی کنم فکر نکرده بودم. حالا باید به این فکر کنم که قصد دارم چطور جشن بگیرم. در یونان وقتی قهرمان شدیم، من به کافه‌ای رفتم و یک همبرگر و نوشیدنی گرفتم و صاحب بار من را شناخت و تعجب کرد. حالا باید به این موضوع فکر کنم.»

دیدگاه‌ها